2011. május 28., szombat

Ballagási torták-ovisoknak

Tegnap két ovis ballagásra is készítettem tortát.
Igaz mikor sütöttem akkor még egy ballagási tortáról volt szó.
Barátnőm a fiának a méhecskés tortát kérte amit az idei webcukrász versenyre készítettem.
Miközben ment a tortagyáram otthon (mert persze még 4 torta volt porondon amit péntekre kellett készítenem) megcsörrent a telefonom és a másik barátnőm hívott,az ő ismerősének is kellenne S.O.S.-ben  egy ovis ballagási torta.Semmi extra csak zöld színű legyen és csokis.Ovis ballagásodra felirattal.Kérdeztem,hogy miért zöld mire azt a választ kaptam,hogy a kisfiú béka mániás.
Gondolkoztam...hát akkor ne legyen snassz zöld színre színezett tortája "semmi díszítés" nélkül.
Készítettem neki meglepit a tortájára.
Nézzétek csak:

Nekem annyira tetszett:-)
10 tojásból sütöttem egy 26 cm-es tortakarikában piskótát és főzött csokikrémmel töltöttem meg.
Kívülről Unidec a burkolat.A békát marshmallow fondant-ból készítettem.A díszítésnél még filóztam,mert a béka már bekerült tóba,megvoltak körülötte a tavi virágok,de valahogyan még így is snassznak harsánynak hatott,mire rájöttem,hogy egy aranyos kis korona hiányzik a Breki úr fejéről.És tényleg ezzel már feldobta a zöld-kék szín varriációt egy sárga kis korona aminek a végeire apró pici cukor gyöngyöt ragasztottam.
Várjatok mutatok közelebbi képeket:







Remélem a kis ballagó ovisnak is tetszett a király Breki :-)

A másik ovis ballagási tortám amit már az elején említettem,az nem más volt mint a verseny tortám.
12 tojásból készítettem és kimondott kérésre vajas csoki krémmel töltöttem meg.
Sajnos a fotózás majdnem lemaradt,mert siettek a tortával és így már dobozba tétel után sikerült lekapnom.
talán valamennyi látszik a tortából is:-(
Persze Niki barátnőmet felhívtam,hogy mézet csorgassanak a csuporba,mert az is elmaradt a nagy sietségben.
Hamarosan a többi tortát is hozom.

8 megjegyzés:

marisz57 írta...

Nagyon szuper mindkettő!

Marika írta...

Biztos vagyok benne, hogy mindkét tortatulajdonos nagyon boldog volt, a helyükben én is az lettem volna! Gyönyörűek a torták!! Ezek szerint nem unatkoztál ! :)

Angi Angéla írta...

Nagyon szép lett mindkettő, biztos nagyon örültek nekik a gyerekek!

Anazar írta...

Brekkk, azt hittem kislánynak kell és egy puszi után királyfivá változik ;-)

Cecilia írta...

Nagyon szuper mindegyik!

Lexana írta...

Most járok itt először,de már tudom,hogy biztosan nem utoljára.Fantasztikusan szép tortákat készítesz :)Minden elismerésem :)

Adryenn írta...

Marisz57!

Köszönöm szépen!

Marika!

Neked is köszönöm,tényleg nem unatkoztam.

Angi!

Köszönöm,remélem,mert még nem kaptam visszajelzést:-)

Anazar!
Igen utólag én is rájöttem,hogy békakirályfit csináltam egy kisfiúnak:-)De most nem szabad puszit adni neki;-)

Cecília!
Köszönöm szépen!

Lexana!

Üdvözöllek az olvasótáboromban:-)Boldog vagyok,hogy betértél ide:-)Köszönöm!

KATALIN írta...

Szia Adri!
A brekisnek nagy sikere volt utolag is nagyon szépen köszönik:)))))

Related Posts with Thumbnails