2011. január 2., vasárnap

Eljegyzési torta



Ez az év második tortája amiben nagyon kiélhettem szenvedélyemet:-)...ugyanis az első még nem került fel.

Fantasztikusra sikerült, de persze nem azért mert én készítettem:-P
Már hetek óta le volt fixálva a torta kinézete,papírra is vetettem a gondolataimat.
Az eredeti torta egymásra helyezett emeletes lett volna.
De eljegyzés előtti napokban jött az ötlet,hogy mi lenne ha... a torta oszlopokra kerülne?
Bemutattam a fiataloknak a tervemet és nagyon örültek az ötletnek,persze ők mindent rám bíztak.
Csak a lényeg a lila szín volt.
Mivel tölthetőek az oszlopok így már adott is volt a lila dekor kavics.

A rózsákat már előtte levő napokban elkészítettem házi fondantból.
Mire már a tortára kellett helyeznem őket nagyon szépen kikeményedtek.

A szívecske is abból készült csak még frissen bele nyomtam egy vékony drót szálat ami tartást ad neki.Hűtőbe tettem,hogy jó kemény legyen.Ő napokig ott pihent.Gyöngyporral lekentem és ráfestettem ételfestékkel a nevük kezdőbetűit.
A gyűrűpár először nem akart oda ragadni,de gyöngyporozás után már sikerült rányomnom:-)

A tortát royal icinggel díszítettem körbe.
Ezüst /ehető/ cukorgyöngyöket nyomtam az írókázásba.






A belsejéről még egy pár szót.

Az alsó piskóta 9 a felső 6 tojásból készült.

Mindkettő tejszínes csoki /csoki ganache/ ízesítést kapott.

Külső burkolat ismét Formix volt.Az alsó virágokat is abból készítettem.

A torták szegélyezésére vékony fehér szatén szalagot használtam.

Már csak a kiszállítás volt hátra.
A felső emeletet leemeltük és dobozba tettük az alsót viszont a kezembe fogtam.
Nem mondom húzós volt,de a férjemmel ügyesen megoldottuk és sikerült egyben megérkeznünk vele bár kicsit zsibbadtan :-)


A torta közelebbről:







Azért tapasztalataim most is voltak mint mindig.
Nagyon szépek ezek az oszlopok,de egy hibájuk van,hogy két oszlop között két egyforma tálcának kell lennie.Aminek az alján tüskék vannak.
Az alsó beleilleszkedik a tortába a felső meg az oszlopokba.
De az oszlopok aljának nem igazán volt így tartásuk,mert alattuk nincsenek tüskék.Így csúszkálnak egy kicsit.
Tudom,hogy ezt így gyártják,de okosabban is kitalálhatták volna.

Sebaj azért így is sikerült őket meglepnem,mert nagyon örültek neki.
Hát még én amikor megláttam a boldog arcukat:-)

Zsuzsi és Gábor ezúton is gratulálok az eljegyzésetekhez!

7 megjegyzés:

PiciJuci írta...

Adry!

Meseszép lett, nem csodálom,hogy az ifjú pár odáig volt meg vissza. egyszerűen elegáns, és fiatalos egyszerre.

Gratulálok!!!!

Ditta tortái írta...

Gyönyörű lett ,csak gratulálni tudok,tökéletes alkotás!:-)

Anyatigris írta...

Ez eszméletlen szép lett!
Emelem kalapom előtted!!!!!!!!!!!!!!

Pixie Pie írta...

Hűha! Nagyon szép lett!
És szuper ötlet a dekorkavics az oszlopba. Gratulálok!

egy pici írta...

Álom szép lett!! Nagyon ügyes vagy!!!

Adryenn írta...

Mindenkinek köszönöm szépen!
Tegnap megkaptam a visszajelzést a jegyespártól,miszerint náluk is mindenkinek tetszett és ízlett is a torta:-)

zizu írta...

énis ilyent szeretnék az eljegyzésemre :D

Related Posts with Thumbnails