2011. január 16., vasárnap

Kávéhab-desszert


Mivel tegnap elhúzódott a nagytakarítás így már nem maradt időm sütni.
De estére már "majd meghaltunk" egy falat édességért:-)
Hirtelen eszembe jutott ez az egyszerű kis dolog amit már annyiszor készítettem.
Konkrét receptem nincs róla,mivel ezt az édességet még a nászutunk alatt a szállodában kaptuk vacsi után desszertnek.A rengeteg édesség mellett ez volt az első amit megkóstoltam ott még málnás ízben is volt....hmmm

Szóval visszatérve a receptre.Én itthon sokféleképpen próbálgattam,mire egy recept maradt meg ami hasonlított ahhoz amit ott ettünk.

Tejszínhabból vagy habporból készítjük.
Bár én most habporral csináltam,azzal sem rossz,de némelyiknek nagyon fura utóíze van.Ez most jó volt.
1,5 dl tejben felverjük az egy tasak habporunkat.
Hozzáadjuk a kávészirupot amit előzőleg készítünk el.
Kávészirup: 50 ml vizet megmelegítünk mikroban majd hozzáadunk egy evőkanál azonnal oldódó porkávét és annyi porcukrot,hogy jól feloldódjon és szirupos legyen.
Miután kihűlt hozzáadjuk a tejszínhez.Az egész nem kell hozzá,apránként belecsorgatjuk.Ezután elkeverjük és kis tálkákba töltjük.
Tálalásnál tetejükre tejszínhabot teszünk és egy kis cappuccino porral meghintjük.
Én tettem a tetejére kávé ízű csoki babot.

Egyszerű nem?!


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails