2010. október 26., kedd

Egérkék és a sajt

Ezt a tortát még augusztusban készítettem.Mivel már régen feltöltöttem a képeket most már úgy gondolom,hogy leírom hozzá a receptet is.
Apránként bedobok egy pár recit a régi tortáim közül is:-)

Ez egy 6 tojásból készült minitorta volt,mint a színe is elárulja,hogy citromos krémmel volt töltve.Nem sajtkrémmel:-)))

Kívülről Formix-al burkoltam be és az egérkék is abból készültek.
Egy cukrászda honlapján láttam meg ezt a tortát és annyira megtetszett,hogy gondoltam elkészítem én is.


Annyi különbséggel,hogy ott nem volt meg az egy szelet torta.
Így a neten találtam ezt az aranyos kis egérkét aki a sajtját rágja.
Ez már meg is adta a kezdő löketet,hogy mi legyen azzal az egy szelet tortával.



És íme az én egérkém /aki lehetett volna szebb is / :


3 megjegyzés:

PiciJuci írta...

Irtóra ötletes, és a megvalósítás is *5.

Gratula!!!

Pixie Pie írta...

Nagyon helyes lett! :) Az első, szelet nélküli változatot már láttam másoktól is, de ez a külön szeletkés egérke ha lehet még jobban tetszik! Jó ötlet volt. :)

Adryenn írta...

Köszönöm Juci!:-)

Neked is Pixie Pie!
Én is láttam máshol,de talán ez tényleg annyival egyedibb,hogy az egy szelet is külön elkészült.Hála ennek a kisegeres képnek amit a neten találtam:-)

Related Posts with Thumbnails