2010. augusztus 24., kedd

Kókuszos álom


Már régóta szerettem volna egy kókuszos tortát,de amit kiterveltem a tetejére a végén nem tudtam megvenni mert elfogyott a boltban.
Így hát ilyen lett az én kókuszos tortám.
Egy 8 tojásos piskótát sütöttem.3 lapra vágtam el.
A torta főzött krémmel volt megtöltve amit vaníliapudingból főztem.
25 dkg margarint habosra kevertem 20 dkg porcukorral.Ezután hozzáadtam a kihűlt pudingot és beleszórtam 5 dkg kókuszreszeléket és ezzel is jól elkevertem.
A lapokat megkentem.Kívülről is ezzel a krémmel kentem meg.Az oldalát kókuszreszelékkel a tetejét reszelt étcsokival szórtam meg.Egy sablont tettem a torta tetejére és megszórtam kakaóporral.Óvatosan leemeltem és már készen is voltak a virágaim.
Eredetileg vékony szeletekre vágott kókusz chipset szerettem volna tenni a tetejére.
Sebaj így is nagyon fincsi lett:-)

3 megjegyzés:

Kádár Zsolt írta...

Adry!

Nagyon jó lett a blogod, gratulálok hozzá így tovább!
Fent vannak a verseim is:
www.darkversek.blogspot.com oldalamon! Várom válaszodat:
puszi: Zsolti és Kriszta

Kádárné Bartha Krisztina írta...

Szia Adry!

Már nekem is van blogom:
www.kriszta71@blogspot.com!

Nagyon tetszik az oldalad,
sok puszi: Kriszta

Adryenn írta...

Sziasztok!
Köszönöm szépen aranyosak vagytok:-)

Oké megnézem a blogotokat.

Puszi
Adry

Related Posts with Thumbnails