2010. szeptember 5., vasárnap

Matróz torta


Elkészült!:-)
Már alig vártam,hogy 7vége legyen és elkészíthessem ezt a matrózos tortát.Bármilyen hihetetlen,de a kötél adta az ihletet egy ilyen torta elkészítésére.Méteráru boltban pillantottam meg,amikor a retro tortához vásároltam a szaténszalagokat.
Szóval sütöttem egy 9 tojásos piskótát.
3 lapra vágtam és vajas krémet készítettem hozzá.Ami kávés ízt kapott.
Kívülről Formixal burkoltam be.
A dekorációt is ebből készítettem és ételfestékkel színeztem őket.
Sokat gondolkodtam,hogy hogyan csíkozzam be vagyis milyen irányban,de erre a döntésre jutottam és szerintem így lett jó.
Köré fektettem a kötelet két csomóval a végén és elhelyeztem a dekorokat.Megszórtam darált keksszel mintha homok lenne.Remélem ez jön le a képek láttán is :-)
Még nem vágtuk fel,mert annyira tetszik mindenkinek és kár lenne érte.De hát erre a célra készítettem,nem de? :-)



6 megjegyzés:

Kricky írta...

Nagyon jó lett, gratulálok!

A torta szélét először azt hittem, airbrush-al festetted. :)
Szerintem a kötelet is meg tudtad volna oldani ehetőből! :)

Adryenn írta...

Kricky!

Köszönöm szépen!

Igen jó lenne már egy airbrush:-)
Utólag már én is rájöttem,hogy akár ehető is lehetett volna a kötél:-)

Kádárné Bartha Krisztina írta...

Adri!

Nagyon szép lett ez a matróz torta!

Továbbá 3. Házassági évfordulótok alkalmából sok boldogságot kívánunk:
Kriszta és Zsolti

Adryenn írta...

Kriszta!

Köszönöm szépen a jókívánságokat!
Adry

haNa írta...

Ez tökéletes!! Nagyon tetszik!!

Adryenn írta...

haNa!

Köszönöm szépen!

Related Posts with Thumbnails