2011. március 17., csütörtök

Újabb díj gazdája lettem:-)

Ma este érdemes volt bekapcsolnom a számítógépet,ugyanis hihetetlen módon,de újra díjat kaptam :-)
Nem is akárkitől Angitól, Fekete-pillangótól és Csepei Cecíliától.
Nagyon boldog vagyok és örülök,hogy szeretitek a blogomat ugyanis ez azt jelenti,hogy az első 10 kedvencetekben ott vagyok:-)
Ezúton szeretném  megköszönni nektek a díjat.
És mindenkinek aki néha-néha betér ide :-)
A szabályzat nagyon egyszerű ,kell írni egy bejegyzést a díjról ,meg kell köszönni,be kell linkelni annak a nevét akitől kaptad, és tovább kell adni 10 kedvenc blogger társadnak.

Kicsit nehéz a döntés mivel több mint 10 kedvenc blog van amiket szívesen látogatok:-)
 
 

Akiknek szeretném tovább adni:

8 megjegyzés:

feketepillangó írta...

Nagyon köszönöm:)Aranyos vagy!

Ditta tortái írta...

Adry,köszönöm szépen,hogy gondoltál rám, nagyon kedves vagy:-)

Hajnalka írta...

Szia Adryenn! Köszönöm, hogy rám is gondoltál! Díjat még sosem kaptam, pláne nem tortáért :o) Remélem sok szépet tudok én is mutatni, mint ahogyan azt a te blogodon csodálhatom!

PiciJuci írta...

Adry, köszönöm, hgoy rám is gondoltál.

Angi Angéla írta...

Adryenn nagyon szépen köszönöm. Aranyos vagy!!!

Gabi, a tortatanonc írta...

Nagyon örültem ám a díjnak! Köszönöm szépen, továbbítottam is! Szerintem nézd meg a bejegyzésemet, neked többszörösen is szól!

Adryenn írta...

Nagyon szívesen mindenkinek:-)

Nagyon megérdemlitek hiszen csodás munkákat készítetek:-)

Cecilia írta...

Nagyon szépen koszönöm a díjat,aranyos vagy!

Related Posts with Thumbnails