2011. március 9., szerda

Könyv torta


Újabb könyvtorta,a kamion tortával egy időben készült sőt egy családba ment mindkét torta.
Sima és kakaós piskóták váltották fel egymást és tejszínes csokikrémmel lett megtöltve.
20*30-as tepsiben sütöttem a lapokat.
Kívülről Formix-al vontam be,ráadásként még nyújtottam ki még  két Formix lapot és a könyvbe  beragasztottam.
Erre került a vers és a másik oldalára a felirat.Vékony ecsettel és barna színű Wiltonos gél állagú festékkel írtam rá.Kakaóport szórtam ki egy kis tálkába és ecsettel beporoltam a könyvet mintha már egy kicsit régi lenne.A lapok sarkait egy kicsit felhajtottam.Középre sodortam egy könyvjelzőt.Ami sajnos a fotókon nem látszik,hogy a torta oldalán a lapokat is megcsíkoztam.

5 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Gyönyörű lett!!!

Cecilia írta...

Ez szuper jo lett!Gratula!

Zsiri írta...

Nagyon szép!

Adryenn írta...

Köszönöm szépen mindenkinek:-)

Kata írta...

Szia!
Hány tojásos piskótát sütöttél ehhez a tortához?
Én is könyvtortát szeretnék készíteni a hétvégén és nem tudom mennyi tojásból lesz ideális vastagságú a piskóta.
Köszi előre is.

Related Posts with Thumbnails