2011. július 28., csütörtök

Scooby doo és fenyőfa

Vajk egy tüneményes kis srác,aki most ünnepelte 5.születésnapját :-)
Anyukája kettő tortával lepte meg.
Az egyiket az oviba vitték be,hogy a többi kis gyerekkel együtt ünnepelje a szülinapját.
A másik torta szombatra a családi eseményre készült.
Az ovis torta egy fenyőfát alkotott,ugyanis ez Vajk jele az oviban.
16 tojásból sütöttem piskótát a legnagyobb tepsimben.
Kifaragtam fenyőfa alakúra,belülre főzött csoki krém került és kívülre színezett tejszínt nyomtam csillagcsőrös habzsákból.Nagyon frappáns "kis" torta lett.Valóban hatalmas fenyőfára sikeredett,mert dobozba sem tudtuk beletenni:-)
Annyira elvoltam foglalva a torta mértével,hogy hogyan is lehetne szállítani,hogy időközben elfelejtettem lefotózni.Persze én már csak ilyen vagyok:-)
De szerencsémre az óvónénik készítettek képeket és én is kaptam belőle:-)
A másik tortát  Scooby Doo-nak beszéltük meg.
A neten sokat böngésztem,de mindenhol ugyanazt láttam Scoobyból:-(
És végre találtam egy nagyon jópofa Scoobyt aki 3 D -ben volt elkészítve.
ITT megtekinthetitek az eredetit.
Vajk anyukájának elküldtem a linket és ő már bólintott is rá:-D
Már nagyon vártam,hogy elkészíthessem:-)
Belülről erdei gyümölcsös volt a torta.
Kívülről Unidec-el burkoltam és kakaóval színeztem barnára a kutyust.
Mutatom a képeket.
Ezt a képet is kaptam,de én sem felejtettem el róla készítettem pár fotót:



Vajk nagyon boldog volt mikor meglátta "élőben" Scoobyt:-)
Ezúton is szeretnék Boldog szülinapot kívánok neki!

10 megjegyzés:

Petra írta...

Aztaaaa! A fenyőfa is nagyon aprólékos, szép, de ez a kutya... Fantasztikus! 3D-ben megformázni nem egyszerű feladat, ráadásul abszolút hasonlít! Le a kalappal! :)

marisz57 írta...

Csak ámulok és bámulok! Most a kutya miatt. Szerintem mondtam már, de akkor megismétlem: nagyon ügyes vagy!

Biró Anikó írta...

Hát ezek a torták szuperek. A kutya az valami káprázatos... Minden elismerésem..:)

Gabi, a tortatanonc írta...

Csodálkoztam, hogy ilyenkor miért is készül fenyőfás torta - de az ovis jel mindenre magyarázat!
A Scooby nagyon jó lett! Szerintem még édesebb, mint az ötletadó darab! Nagyon kíváncsi lennék, hogyan készült! Bár ilyen figurát soha nem készítettem, de úgy gondolom, a fejrész lehet a legmacerásabb - az egyensúlya miatt.

sütimanó írta...

Elképesztő a Scobby:)))))

A fenyőfa is nagy szép lett,én is készülök már erre a technikára,de még nem volt alkalom:)))

Biró Anikó írta...

Van egy meglepim kérlek nézz be hozzám..:)

feketepillangó írta...

Elképesztő vagy!! Nagyon szuper lett a scobbyd:)

Ildyco írta...

Annyia tündéri ez a kutya.. gratulálok, hagyon "élethű" lett :))

Adryenn írta...

Köszönöm mindenkinek a kedves szavakat:-)
A díjakat is nagyon köszönöm Petrának és Anikónak:-)

Gabi!
Legközelebb készítek fázisfotókat is,de most is elfelejtettem:-)Tényleg a feje a legnehezebb,de azért ki lehetett egyensúlyozni:-)

Névtelen írta...

Kár hogy nincsen lépésenként képek. Pedig a scooby doo jól jönne. Nagyon jól néz ki.

Related Posts with Thumbnails