2011. július 31., vasárnap

Christening cake-Iker babák keresztelőjére

Iker kislányok keresztelőjére készítettem tortát,még a múlt szombatra.
Anyukájuk teljesen rám bízta a díszítést csak annyi kérés volt,hogy rózsák és virágok legyenek rajta.
A cukrász boltban rengeteg babás díszt láttam.Ezek a kis rózsaszín sapkás picurkák nagyon megtetszettek.
A kislányok édesanyjával leegyeztettem és visszamentem a boltba megvenni ezeket a babyket:-)
Amúgy kerámiából vannak,ezért emlékbe el is lehet őket tenni.

A torta belülről főzött csokis volt,kívülre Unidec került.
Royal icing-el díszítettem,a többi dekoráció (rózsa,pillangó) is Unidec-ből készült.
Szerintem ez egy igazán babás torta lett,anyukám szavaival élek: "mesebeli torta lett" :-)

13 megjegyzés:

Biro Aniko írta...

Nagyon szép lett:)

Marika írta...

Egyetértek Anyukáddal! Igazi mesebeli torta lett! Nagyon szép!

Julcsi írta...

Nagyon ügyi vagy, nagyon tetszik ez a torta. Igazi babás, aranyos és közben elegáns.

Petra írta...

Csodaszép! Nagyon jól összehangoltad a díszítést ezekkel az édes babákkal. :)

Okki írta...

Valóban mesebeli torta :)
Nagyon szép lett!

feketepillangó írta...

Babásan édes lett!!!:)

Rozsika írta...

Nagyon szép

Katucikonyha, írta...

Nagyon édes lett!

Angi Angéla írta...

Gyönyörű lett!

egy pici írta...

Nagyon szép lett!!

marisz57 írta...

Egyetértek minden előttem szólóval.

Adryenn írta...

Köszönöm szépen mindenkinek:-)

sütimanó írta...

ez is fgantasztikus lett!!!!!

Related Posts with Thumbnails