2011. szeptember 16., péntek

Tank torta

Az elmúlt hetekben nem igazán volt időm posztolni semmit:(
Így nagyon le vagyok maradva,de majd most próbálom behozni a lemaradásiamat.Legalább két hét az amivel elmaradtam.
Íme az első amit megmutatnék.Nagy feladat volt számomra,főleg azért mert egy konkrét típust kellett elkészítenem és nem egy "sima" tankot.
A tank BMP-1,gondolom nektek sem mond ez túl sokat:)Miután megkaptam a képeket,kiagyaltam és nekiláttam.Szerintem nem volt kis feladat,főleg,hogy ha utólag ránézek akkor egy egyszerű,de annál nehezebb tortáról van szó.
Sütöttem 16 tojásból a legnagyobb tepsimben egy piskótát.Lapokra vágtam,betöltöttem csokikrémmel.Kicsit lehűtöttem aztán jöhetett a faragás.Sokat nem faragtam rajta,de az eredetire próbáltam kialakítani.Az elejétől féltem mert alulról felfelé jól megvan faragva.A tartása miatt aggódtam.3 darab szívószállal azért megerősítettem.De simán megtartotta a krém.Unidec-el burkoltam és ételfestékkel "katonásítottam" be.
Már mutatom is:
A lövegbe el kellett rejtenem a tűzijátékot.Az ünnepelt úgy kapta meg,hogy szikrázott a tank lövege:)
Szerintem nagyon jó ötlet volt ez így.A figurát sem hagytam ki belőle,ő marcipánból készült.

Aztán erre a napra volt még egy másik tortám,amire repülőt kértek.Annyira nem vittem túlzásba,egy sima csoki torta volt,oldalán cukrozott mogyoróval.A tetejére elkészítettem marcipánból a repülőt.Ez a torta egy kicsit utazott,mert Pestre vitték ajándékba és hát persze akkor volt a legmelegebb idő.
De kibírta az utat az ünnepelt meg nagyon örült neki:)

8 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Nagyon szépek lettek, kiemelném a tankot, valami fantasztikus! Ügyi vagy!

PiciJuci írta...

Szuper lett a tank, és a tüzijáték ötlet is szupi.

Pixie Pie írta...

Nagyon jó lett a tank. Szuper ötlet ez a tüzijáték az ágyúban! :)

Petra írta...

Hiányoltalak is. Nagyon ötletesen megoldottad a tankot a repülős torta is nagyon tetszik. :))

Kreatív konyha írta...

Extra mindkettő, de a tankos szuper! A harcos férfiember is nagyon jó benne!

imoatti írta...

Nagyon szuperek!

Kricky írta...

Nagyon tetszik a tank!!! a tüzijáték eszméletlen ötletes!!! Gratulálok hozzá!

Adryenn írta...

Köszönöm szépen mindenkinek!
A visszajelzést megkapta,az ünnepelt nagyon örült neki,és persze úgy adták át neki,hogy szikrázott a tank lövege:)

Related Posts with Thumbnails