2010. szeptember 12., vasárnap

Házassági évfordulónk


Ez a torta a harmadik házassági évfordulónkra készült:-)
Az egyik kedvenc virágom a liliom amit nagy örömömre sikerült vennem a megálmodott színből.
Minden úgy sikerült ahogyan elterveztem,sőt kicsit jobban,mert folyamatosan jöttek az ötleteim dekorálás közben.
A héten rendeltem magamnak egy csipkéző csipeszt és fehér színű gyöngyport a Desszertmester-től.Így most volt alkalmam kipróbálni őket:-)
A torta alsó része egy 8 tojásos piskótából készült amit 3 lapra vágtam.A felső rész pedig egy 6 tojásos piskótából amit egy kisebb tortakarikában sütöttem meg.Jó magas lett elég lett volna 5 tojásból is.
Mindkét torta tölteléke erdei gyümölcsös krém volt, dupla adagból.
Kívülről Formix-al burkoltam be.


A Formix honlapján találtam videót biankázásról és gyűrésről.Kipróbáltam nem is nagy ördöngösség,azt hittem nehezebb lesz.
Ráhelyeztem a tortára és akkor jött az ötlet,hogy mi lenne ha csipkéző csipesszel ezen is végigmennék?És megcsináltam szerintem még jobb is lett így.Gyöngyport egy pár csepp vaníliakivonattal elkevertem és úgy kentem rá a gyűrődésekre.Szolid kis csillogást kapott ettől.
Nem akartam megint egymásra helyezett emeletes tortát,hanem még a nyáron rendeltem a Sőregitől tölthető tortaoszlopokat és ezeket avattam fel.
Az oszlopokba nehezen találtam megfelelő töltetet.Bejártam mindent,de üvegkavicsból csak nagy volt,gyöngyből csak apró szemű.Így maradtam a színezett faháncsnál.És azokhoz szórtam még egy pár darab cukorgyöngyöt.


A liliomoknak megcsináltam a vizes oázist.Köré tűzdeltem be a páfrányleveleket.
A nagyobb csokorba szúrtam bele még egy pár szál macifüvet aminek a végére gyöngyöt fűztem.
A tortára helyeztem őket.
És elkészült a mű:-)



2 megjegyzés:

Kricky írta...

Ez nagyon gyönyörű lett!

Adryenn írta...

Köszönöm Kricky!

Related Posts with Thumbnails