2011. január 25., kedd

Díjat kaptam:-)


Ekkora meglepetést!!!!!!

Díjat kaptam,de nem is akárhányat...4-et:-)))

Igaz látom én vagyok a leglassúbb,de csak most volt időm ideülni a géphez.

Fantasztikus érzés,hogy ennyien gondoltatok rám és, hogy ennyien szeretitek a blogomat!

Szeretném megköszönni ennek a 4 csodálatos embernek:-)

Ditta,PiciJuci,Angi és Egypici

Mielőtt továbbadnám a díjat /amit sajnos csak 5 embernek lehet én többnek adnám:-)/leírom a szabályokat:


- Írj egy bejegyzést,amelyben közzé teszed a Liebster-Blog képet,és másold be az útmutatót.

- Linkeld be annak a személynek a blogját akitől kaptad a díjat,és hagy nála egy hozzászólást,hogy elfogadod a díjat,és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.

- Ezután gondolkodjál el azon ,hogy ki az az 3-5 blog szerzője akinek a díjat szívesen adnád,linkeld be őket a bejegyzésedben és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.

- Tehetséges kezdő blogokat részesíts előnyben,ne olyanokat jelöljél akinek több 100 követője van.

A díjakat nekik szeretném továbbadni:

PiciJuci

Ditta

Angi

Egypici

Anyatigris

4 megjegyzés:

Anyatigris írta...

Köszönöm szépen!:)

Ditta tortái írta...

Nagyon szépen köszönöm,kedves vagy:-)

PiciJuci írta...

Adry, köszönöm szépen.........látom egymásra gondoltunk nagyon a kérdésben.

egy pici írta...

Köszönöm szépen :)

Related Posts with Thumbnails