2011. január 11., kedd

Puncs szelet

Még egyszer feltöltöttem ezt a receptet hátha így már mindenki látja és nem csak hieroglifák jönnek elő:-)

Tegnap este a barátnőméket vártuk vendégségbe nekik készítettem ezt a finomságot:-)

Mivel a héten már csináltam egy puncs krémes tortát így gondoltam megcsinálom most még egyszer,csak nem torta formájában.

10 tojásból sütöttem piskótát egy 30*20-as tepsiben.
1 tasak puncs ízű pudingport felfőztem 3 dl tejjel és 5 evőkanál cukorral.
Kihabosítottam 15-20 dkg margarinnal /pontosan nem mértem ki/.
Ízlés szerinti rumaromával ízesítettem.
A piskótát 3 lapra vágtam és a középső lapot meglocsoltam rumaromával.
A mazsikat rumaromába áztattam és a krémmel megkent piskótába nyomkodtam.
Csinálhatjuk rendes rummal is én csak a sofőr miatt /barátnőm férje/ nem tettem bele.

Időhiány miatt kicsit beraktam a fagyasztóba,hogy jól kifagyjon.
Addig megcsináltam a csokit a tetejére.

15 dkg fehér csokis bevonómasszát 1 dl tejszínben felolvasztottam és egy csepp piros színezékkel megszíneztem.Így rózsaszínű lett a csokimáz.
5 dkg étcsokit külön megolvasztottam és betöltöttem kinyomóüvegbe.
Amikor a torta jól kifagyott akkor a "rózsaszín csokit" rásimítottam.
Utána rácsorgattam az étcsokit és ettől olyan rácsos lett a teteje.

Visszatettem még a hűtőbe,hogy a teteje jól rákössön.

Meleg vízbe mártott késsel szépen feltudjuk szeletelni.
Kivételes én is megkóstoltam,mert mire mindig oda kerülök,hogy egyek belőle vagy nem jut vagy eltelítődőm a kóstolástól:-) Gondolom ezzel a dologgal nem én vagyok egyedül:-P

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails