2011. február 13., vasárnap

Emeletes torta


Ismét egy ilyen lila emeletes torta.
Már a nyáron készítettem egy ugyanilyet csak három emeletesben.
Akkor 50. szülinapra készült a nagynénémnek. 
Ezt most 30. szülinapra készítettem az unokatesómnak aki Visegrádra vitte ajándékba.


Az alsó torta csokikrémes volt kétféle piskótából sima és kakaós.
A felső emelet vaníliás krémmel töltött volt és ugyanúgy kétféle piskótából.
Formix-al burkoltam be.Royal icinggel írókáztam körbe a tortát.

A tortáról hiányzik a 30-as szám,amit direkt az utazás miatt nem tettem rá ugyanis marcipánból készült.
Biztosan leesett volna róla mire odaérnek vele.
 
A rózsákról pár szót:
Farkas Vilmos blogjában olvastam a cipő torta készítéséről.Abból az anyagból /tragantmassza/ készítettem a rózsákat.Nagyon gyorsan száradó anyag ezért igyekeznem kellett a rózsák készítésével.

14 megjegyzés:

PiciJuci írta...

Adry, meseszép lett ez is. Az írókázás nagyon elegánssá tette.

Angi Angéla írta...

Nagyon szép lett!! A lila-fehér kombináció az egyik kedvencem. Ügyes vagy!

Ditta tortái írta...

Gyönyörű lett,nagyon szépen kidolgoztad!

Judit írta...

Nézz át hozzám légyszíves, van ott számodra valami:)

Mézeskalács írta...

Annyira meseszép!!!

Adryenn írta...

Juci!

Köszönöm szépen!Szerintem is feldobta az írókázás,nem is tudom,hogy nézett volna ki nélküle:-)

Angi!

Köszönöm szépen!Én is szeretem a lila-fehér kombit:-)

Fahéj-Café!

Köszönöm szépen,kedves vagy,hogy gondoltál rám:-)

Ditta,Mézeskalács!

Nektek is nagyon köszönöm!

Pixie Pie írta...

Szépséges lett megintcsak! Szerintem menyasszonyi tortának is bevállna. :)

Adryenn írta...

Pixie!

Köszönöm kedves szavaidat:-)

Linda írta...

csak véletlenül találtam rád és mese szépek a tortáid

sütimanó írta...

Ez az egyik kedvencem,annyira szép a színe,és a díszítés pont annyi amennyi kell!!!!!!

Édes történetek írta...

Kedves Adryenn! Most találtam rá a blogodra. Csodálatosan szépek a tortáid! Mindegyik nagyon szép ízléses és egyedi. Ez a lila emeletes, meg úgy gondolom, hogy festeni sem lehetett volna szebbet... Annyira "egyben" van ez a torta ezekkel a színekkel...
Lenne egy kérdésem, ha megosztható: a négyzetes emeletes tortákhoz milyen állványt/ torta tartó használsz: saját készítésűt, vagy vásároltat? Ha megosztható az információ, akkor köszönöm...
Szilvi

Adryenn írta...

kedves Szilvi!
Ne haragudj,most olvastam a megjegyzésedet.
Köszönöm szépen kedves szavaidat:-)
Én saját kezűleg szoktam megoldani a torták merevítését.Ennél a tortánál az alsó részbe vastagabb,erősebb szívószálat tettem merevítésnek és egy kartonlapot tettem a két torta közé.Egy vékony kihegyezett fapálcikával (saslik pálcika is megteszi) átszúrom a két emeletet.
Remélem segíthettem:-)
Üdv.Adry

Édes történetek írta...

Köszönöm a kedves válaszodat! Időben érkezett abszolút :))), a hétvégén megtörtént az atrakció, és az általad leírt módon készítettem el a három emeletes tortát, és még az utat (30 km) is tökéletesen vieslte :)
Köszönöm a segítséget!

Névtelen írta...

Gyönyörűek a tortáid, szuper a blogod:)Gratulálok!

Related Posts with Thumbnails