2011. augusztus 4., csütörtök

Wedding cake-az első esküvői torta

 
Múlt szombatra készítettem ezt az esküvői tortát.Már jó egy hónappal előtte megkaptam a nászpárt,hogy majd ezt tegyem a torta tetejére.Más kérés nem nagyon volt a tortával kapcsolatban csak annyi,hogy ne legyen nagyon túldíszítve és legalább 35 szeletes legyen:-)A többi rám volt bízva:)

Ennek nagyon örültem,mert minden vágyam volt,hogy egyszer én is beállhassak az esküvői tortakészítők sorába.Fantáziámat és kreativitásomat kihasználva ezt a tortát alkottam meg.
A tortáról egy pár szót:
Az alsó tortarész csokis és sima lapokból állt és gesztenyés krémmel volt megtöltve.(30cm tortakarikában)
A felső rész csupa csoki-csokis piskóta,csokikrémmel töltve (23 cm tortakarikában).
A tortát kívülről ismét Unidec-el burkoltam ekrü színű kivitelben,mert a pár nem az első esküvőjét tartotta.
A tortát körben szaténszalaggal díszítettem.A lepel is ekrü színű Unidec volt,lekentem gyöngyház színű lüszterrel.Nagyon szépen csillogott:)
Cukrászboltban vásároltam marcipán orchideát és fehér pici virágokat.Ezekkel díszítettem.Saját készítésű orchideát is csináltam,csak nem száradt ki.Ezért jobbnak láttam ha a "boltit" teszem rá.És persze nem maradhatott el az Adry-s royal icinggel való írókázás sem a tortáról.Imádom ezt az írókázást,szerintem nagyon fel lehet vele dobni egy tortát:)


A legjobb érzés viszont az volt amikor a házaspár meglátta.
Ők pont ilyet képzeltek el:-)
Ez engem is nagyon boldoggá tett,mert ezért is érdemes dolgozni vele:-)
És ha már így belejöttem akkor elárulom Nektek,hogy a következő esküvői torta már a sütőmben van:-)

14 megjegyzés:

Andrea's Cake írta...

Foarte frumos primul tau tort de nunta.Ma bucur pentru tine ca ti s-a implinit dorinte de a face torturi de nunta.Trebuie sa recunosc ca si eu am aceasta dorinta.Dar deocamdata....astept.Te pup si mult succes in continuoare.

Gabi, a tortatanonc írta...

Nagyon tetszik! A torták igazán arányosak - nem is gondoltam, hogy ekkora nagyok! Szépséges, romantikus, cuki!

marisz57 írta...

Nagyon jól sikerült!

Nudleee írta...

Naháááát! Ez varázslatosan szép! Annyira jó az összhatása! A nászpár is nagyon cuki! :) Csillagos ötös úgy ahogy van! :)

Biró Anikó írta...

Csodaszép....nagyon tetszik...ügyes munka!!!

Tortabirodalom-Orsi írta...

Nagyon szép lett! Én is kisebbnek gondoltam volna, bár a nászpár valóban elég nagy :) Biztosan sok esküvői tortád lesz még!

Petra írta...

Gyönyörűséges! Szerintem az a legjobb, amikor az ember szabad kezet kap és szárnyalhat, mint ahogy most nálad történt! Várom a következő alkotást. :)))))

egy pici írta...

Csoda szép lett!!az írokázás nagyon tetszik.:)

PiciJuci írta...

Adry, ez nagyon-nagyon szép lett!!!
Igazán mestermunka:)

Audrey írta...

Nagyon szép, elegáns torta lett! Az írókázás különösen tetszik.

Nina's Art Cake írta...

Superb!

sütimanó írta...

gyönyörűűűűű!!!

Ditta tortái írta...

Gyönyörű lett Adry!Gratulálok!

Adryenn írta...

Mindenkinek nagyon-nagyon köszönöm:-)
Annyira jól esik,hogy tetszik amit csinálok.

Related Posts with Thumbnails