2011. augusztus 9., kedd

Jó pár torta

Mielőtt hoznám a másik esküvői tortát,előtte megosztanék veletek egy pár tortáról készült képet,amiket mostanában készítettem:-)
Külön bejegyzést nem szánok,mert ezeket az ízeket vagy formákat már készítettem.

Az első egy újabb Fifi kunyhója torta.
Egy 2 éves kislánynak készült.Belülről csoki krémes verzió.
 A kislány a tortájával:

 A másik  torta még egy pár hete készült egy autós találkozóra.
Csoki torta kívül-belül.Unidec lapra festett képpel.
Aztán jött egy sima oroszkrém torta,kívülre a saját kézi készítésű orchida került.
Nem a legszebb,de elsőre ilyen lett:-)
80 éves néni szülinapjára készült.

Egy 4 éves kisfiúnak készítettem el ezt a tortát.Anyukája hozta az ötleteket és ezt álmodtam meg belőlük.
Belülről gesztenye ízesítést kapott a torta.Sajnos a képen nem látszik,de Thomast úgy csináltam meg,hogy kidomborodott a tortáról:-)



7 megjegyzés:

Ildyco írta...

Annyira tündéri lett a fifis tortád :), nagyon tetszik :))

Csilla írta...

Gyönyörűek! :)

Petra írta...

Gyönyörűek! Fifi tortád nálam is az abszolút kedvenc! :)))

Lexana írta...

Egyszerűen fantasztikusak.Az a Fifi-s torta nagyon eredeti.Nagyon tetszik :)
Érdekelne,hogy a locsolócsövet hogyan rögzítetted.Amennyiben nem titok megköszönném az információt :)

Biró Anikó írta...

Nagyon szépek és hát a Fifi kunyhója az király..:)

Angi Angéla írta...

Mindenik torta nagyon szép, külön dícséret a Fifi-s tortáért,én is készítettem egyszer, nem kis munka van vele!

Adryenn írta...

Mindenkinek nagyon köszönöm a kedves szavakat:-)

Lexana!

A locsolócsövet fondantból csináltam miután kiszáradt egy vékony fa saslik pálcikával rögzítettem.

Related Posts with Thumbnails