2011. augusztus 11., csütörtök

Wedding cake:Shrek és Fiona esküvői tortája :-)

Ígéretemhez hűen meghoztam a másik esküvői tortát:-)
Igaz ennek a tortának csak aug.19.-ére kellett volna elkészülnie,de a leendő házaspár úgy döntött ,hogy 3 héttel előrébb hozzák az esküvőt,persze ettől mindenki padlót fogott.Mondanom sem kell,hogy én is meglepődtem,mert még távolinak láttam azt a 3 hetet a tervezgetésre.De hirtelen kaptam a hírt a menyasszony testvérétől aki egyben ezt a tortát vitte ajándékba,hogy péntekre el kell készülnie a tortának.Mindenképpen időponttól függetlenül pénteken lett volna megtartva az esküvő.Így hát múlthét péntekre elkészült:-)

Sok időm nem volt,persze nem hagyományos nászpár kellett a tortára hanem Shrek és Fiona.
Én ilyen nászpárt még nem láttam készen,de lehet,hogy csak nem jó helyen keresgéltem.
Így hát vettem a bátorságot és elkészítettem én őket marcipánból.
Először sokat gondolkodtam,hogy milyen formában legyenek a tortán,ötletek után keresgéltem (persze nem sokat találtam).Megszületett a fejembe,hogy mi lenne ha Shrek lazán a torta szélén ülne lábait "széthagyva" és kis gyűrűs dobozkával a kezében megkérné Fiona kezét.



A tortának legalább 40 szeletesnek kellett,hogy legyen.
Az alsó rész csokis,a középső mogyorós és a felső vaníliás ízesítésű volt.A torta nem teljesen hófehér Unidec-el lett bevonva,mivel a menyasszonynak nem az első esküvője volt.Kicsit megszíneztem ekrüre.
A virágok saját készítésűek.Marcipánt rózsaszínűre színeztem és ebből kézzel csináltam kis szirmokat és összeállítottam őket virágnak.Gyöngyház lüszterrel lekentem és pink ételfestékkel megfestettem.Ettől olyan szép cirmos hatása lett a virágoknak:-)



A zöld  indák amik a tortát ölelik körbe azok Unidec-ből készültek.Őket is megfestettem zöld ételfestékkel és ezáltal még nagyobbat dobott a tortán.Kiemelkedett:-)

Sajnos nagyon meleg volt így több részletben díszítettem a tortát.Így is elkezdett izzadni.
Szegény Shrek és Fiona is"fénylett" a melegtől.
Már csak az utaztatás volt hátra,de jól össze volt rögzítve a torta,így bíztam benne,hogy kibírja az oda utat.
Viszont súlya az volt,ketten emeltük be a hűtőbe.

A házaspár jót nevetett mikor megkapta a tortát,és még találó is volt,mert a férjet cukkolják a barátai,hogy felnéz a feleségére (nem akarom azt a p betűs szót leírni,ahogyan hívják az ilyen férjet) én meg jól  beletrafáltam ezzel a lánykérős jelenettel:-D




13 megjegyzés:

Adél írta...

Nagyon szép lett ez a torta ráadásul humoros is. Gratulálok, nem semmi munka van benne.

Judóca írta...

Igazán csini torta, nagyon tetszik, néhány ötlete biztosan lopok belőle:))

Biró Anikó írta...

Hát ez nagyon édes...nagyon tetszik és hát a virágok is nagyon nagyon egyediek...nagyon tetszik...Gyönyörű munka..gratulálok:)

Anazar írta...

Mesteri, ötletes! És azok a virágok!!

Mint nagy Shrek rajongó (kivéve a hermadik részt) egyből szemet szúrt, hogy Shrek felsője nem fehér, de gondolom az esküvői (fekete zakó) öltözetet akartad hangsúlyozni.

Petra írta...

Nagyon ötletes. A figurák is szuperek lettek. Vicces lehetett, mikor megkapták. :)))

Angi Angéla írta...

Nagyon szép és ötletes torta, a figurák meg fantasztikusak!Gratulálok, nagyon ügyes vagy!

egy pici írta...

Nagyon jó ötletes! Nagyon jók lettek a figurák:):)

Édes történetek írta...

Mesés torta :))) Nagyon szép, és ötletes, nagyon egyedi....!!! És ahogy olvastalak, biztos finom is volt!

Marika írta...

Gratulálok! Dyönyörű lett, mint minden tortád! A figurák is nagyon jók! Megnéztem volna a vőlegény legelső reakcióját, kandikamerával! :))

Pixie Pie írta...

Nagyon jó lett! Klassz és egyedi ez a festés a virágon. Ügyi vagy! :)

sütimanó írta...

szuper torta!!!!!!ügyes vagy!!!!

Csilla írta...

Nagyon ötletes, és szép torta lett! Gratulálok! )

Galagonya írta...

Érdekes, magával ragadó. Tetszik. A figurák is jól sikerültek, és az összehatás is szuper.

Related Posts with Thumbnails