2011. február 12., szombat

Baráti ölelés Angitól

Virtuális baráti ölelés.
Egy újabb meglepetést kaptam Angitól akinek nagyon szépen köszönöm és hálás vagyok érte.
Ezért rögtön vissza is küldeném neki:-)

Nagyon megtisztelő dolog,hogy az öt emberből az egyik én voltam aki megkaphatta tőle ezt az ölelést.
A szabályok:
Küld tovább öt embernek, linkeld be a nevüket és egy pár szóban írd le , hogy miért kedveled őket, a blogukat és küldesz egy virtuális ölelést.
Nem könnyű dolog ez számomra,mert nem csak öt blog van amit szívesen olvasok:-)
Anginak szeretném visszaküldeni először amiért rám gondolt és egy pár kedves sort írtrólam és a blogomról.
Csodálom a precíz munkáit sajnos az ő blogját nemrég óta olvasom.Tetszenek az ötletei.Csak tökéletes munkát ad ki a keze közül:-) 
Pici Jucinak adnám,őt még a kezdetekben ismertem meg mikor elkezdett blogot írni.Elsők közt voltam nála  követőkben.Nagyon tetszenek munkái és rengeteg finomság található meg nála:-)És nem mellesleg mindig kapok tőle biztató szavakat.
Krickynek: ővé volt az első blog amit elkezdtem olvasni.Nagyon örülök,hogy rá találtam.Csodaszép dolgokat készít.Ámulok és bámulok akárhányszor benézek hozzá:-)Sajnálom,hogy a buliján nem lehettem ott.
Dittának,az ő blogját is kb. ugyanabban az időben kezdtem olvasni mint Angiét,de azóta nincs olyan nap,hogy ne néznék be hozzá,ugyanis minden napra tartogat meglepetéseket és finomságokat:-)
Feketepillangónak adnám még.Sajnos az ő blogjára tényleg rövid ideje találtam rá.Ccsodaszépek a munkái,rettentő szép tortákat kreál.Tortaversenyen láttam a munkáit ,de akkor még nem tudtam,hogy ő készítette.Rendszeresen benézek hozzá is:-)

Ugyanakkor akiknek nem írtam ide a nevét azoknak is sok szeretettel küldeném.

Adry

3 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Adryenn nagyon szépen köszönöm,kedves vagy ,hogy rám is gondoltál:-)

PiciJuci írta...

Drága Adry, köszönet és hála az ölelésért............fincsi volt:)

Amint levegőhöz jutok posztolom....kissé el vagyok maradva mostanság, de mentségemre szóljon, hgoy tortázom ezerrel.

feketepillangó írta...

Nagyon drága vagy hogy rám is gondoltál. Nagyon örülök neki. Köszönöm!

Related Posts with Thumbnails