2010. október 16., szombat

Biciklis torta


Biciklis torta egy eleséses jelenetben:-)
Hát nem semmi, gondoltam, mikor megkértek ennek a tortának az elkészítésére:-P
Nem gondoltam volna,hogy így sikerül.Eleinte tartottam tőle,hogy hogyan fog sikerülni.De jobb lett mint amire számítottam.
Remélem ennek a biciklizést kedvelő fiatalúrnak is tetszik majd ez a torta:-)
9 tojásból készült a piskóta .
Nagyon finom lett az íze, eredeti tiramisu krémmel lett megtöltve.
A középső piskóta lap rumaromás kávésziruppal lett meglocsolva.Hmm....isteni:-)
Kívülről Formixal burkoltam be.



A kis srác és biciklije marcipánból lett megformázva.
Szegényke egy kicsit Quasimodo lett:-)
Sajnos szegénykének sikerült akkorát esnie,hogy vérzik a térde.És még összekoszolta a karját és a naciját is.

6 megjegyzés:

Kiskukta írta...

Nagyon jó!!!

Adryenn írta...

Köszönöm szépen!

PiciJuci írta...

Adry!

Megint remekeltél.
Az ötlet is és a kivitelezés is 10 pontos!!!

Adryenn írta...

Köszönöm Juci!

Anyatigris írta...

A férjem nagy biciklizős.....
Múltkor összetörve jött haza. Szerinted, ha sütnék valami hasonlót besértődne?:D

Adryenn írta...

Anyatigris!

Áááá....nem hinném.
Süsd meg neki és majd kiderül:-)

Related Posts with Thumbnails