2011. március 23., szerda

Rózsás kosár torta

Hétvégén édesanyám szülinapjára voltunk hivatalosak.
Neki készítettem ezt a rózsás fonott kosár tortát.
Már régóta kiszerettem volna próbálni a kosárfonással készített tortát.Most rendeltem a Sőregitől többféle csővéget, köztük ezt a kosárfonót is.Nekem még újdonság vele dolgozni,de majd belejövök:-)
A rózsákat már előtte napokban elkészítettem,hogy jól kiszáradjanak.Így is kevés lett,mert az eredeti torta amit elterveztem annak tele lett volna a teteje rózsákkal.
Sebaj így is nagyon tetszett mindenkinek,és csak én tudtam,hogy nem ilyenre terveztem.
6 tojásból sütöttem egy sima és 6 tojásból egy kakaós piskótát.Mindegyiket félbevágtam és felváltva kentem meg őket a krémmel.
Belülről gesztenyés ízesítést kapott,dupla adag főzött krémből készítettem és dupla gesztenyemasszát tettem bele.Alaprecepteknél megtalálható a krém leírása.Kívülről tejszínnel lett díszítve.A levelek is színezett tejszínből készültek levél csővel.

És a képek:

Szerintem elsőre nem is lett olyan rossz:-)


A sok lila és rózsaszín rózsa:


Édesanyámmal,aki fotózás előtt majdnem eldobta a tortát:D

Utólag is nagyon sok boldog szülinapot kívánok Neked!

6 megjegyzés:

Gabi, a tortatanonc írta...

Boldog szülinapot Édesanyádnak! A kosárfonás minta nagyon jól sikerült, nagyon szépek a rózsák is!
Ugye az oldala is tejszínhabbal készült?

Adryenn írta...

Gabi!

Köszönöm szépen átadom neki!
Igen tejszínhabbal készült csak egy kicsit megszíneztem barnára.Wiltonos gél állagú festékkel,bár egy kicsit lehetett volna sötétebb is:-)

Pixie Pie írta...

Nagyon szép lett! Nem is csodálom, hogy majdnem eldobta anyukád, látszik, hogy van benne anyag. :) Én még sose próbáltam ezt a kosárfonást, pedig régóta van hozzá "felszerelésem". :)

Angi Angéla írta...

Nagyon szép lett! Isten éltesse sokáig édesanyádat!

szindi írta...

Anyukádnak sok boldogságot!Nagyon gyönyörű lett,de minden tortád csodálatos!:)

Adryenn írta...

Pixie!

Köszönöm szépen!Tényleg volt súlya,ráadásul én még egy üveg tortatálra tettem:-)Én azt gondoltam nehezebb megcsinálni ezt a kosárfonást,de azért van még mit gyakorolni.Érdemes kipróbálni;-)

Angi!

Köszönöm neked is.Átadom neki:-)

Szindi!

Köszönöm átadom.Örülök,hogy tetszenek a munkáim:-)

Related Posts with Thumbnails