2011. március 8., kedd

Kamion torta

Mit is írjak?!
Ez még a sok közül az egyik tortám amit a 7végén készítettem.
Nagyon megszenvedtem ezzel a tortával mire sikerült egy Volvo kamiont kihoznom belőle.
Nem az első kamion tortám,de idáig csak a férjemnek készítettem hiszen ő nagy" kamionos".De valahogyan sosem sikerül úgy ahogyan szeretném:-(Ezért azokat a képeket nem szívesen mutogatnám senkinek.

Már a sírás kerülgetett ,de azért is...megpróbáltam és megcsináltam.
Miközben készült, megállapítottuk a férjemmel,hogy jobban hasonlít egy Magnum kamionra,mint Volvora.Persze,mert neki mindig Magnumot készítek ,na jó nem mindig,de már kétszer is azt kapott szülinapjára:-)Egy régi kamionja volt a Magnum és a mai napig is imádná ha azzal járhatna ezért mindig szeretném neki tortában is "megfaragni",de valamiért mindig máshogy sül el a dolog:-)
De aranyos,mert nagyon örül neki,én meg bosszankodom:-(

Na,de félre a nosztalgiával,visszatérnék erre a kamionra.
Szóval ez sem akart sikerülni,de a végén mikor már begurultam és minden erőmet bedobtam akkora azért egy Volvot is sikerült kihoznom a tortából.Vagyis remélem,hogy hasonlított rá,mert volt itthon egy makettünk a többszáz közül amiről tudtam koppintani:-) Csalódtam magamban hiszen itthon többszáz kamion makettünk van /a férjem hobbija/ ezért eléggé otthon vagyok ebben a témában most mégsem érezhettem benne otthon magamat.Még az esküvőnk is kamionos volt.Nálunk e körül forog a világ:-)
Egy verset is kellett volna ráírnom,de nem fért sehová,így kinyomtattam és a légterelőre illesztettem.
Belülről orosz krém ízesítést kapott.
De azért remélem az ünnepelt felismerte benne a saját járgányát:-)

5 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Nagyon jó lett,el is hiszem hogy megkínlódtál vele

Gabi, a tortatanonc írta...

Nagyon tetszik ez a torta.
Bár nem vagyok nagy kamionszakértó, de szerintem ez egy Volvo kamion :D !

Cecilia írta...

Hiszem,hogy megszenvedtel vele,de a lényeg,hogy a végeredmény nagyon jó lett. Gratulálok!

Angi Angéla írta...

Nekem is volt részem benne, én akkor felfogadtam , hogy többet egyet sem fogok készíteni.
Azóta, persze , már egy kicsit megbékéltem , de szerencsére eddig nem volt több kamion rendelésem.
A tied nagyon szép lett!!! Gratulálok!

Adryenn írta...

Ditta!
Köszönöm igen sajnos meg:-)

Gabi!

Köszönöm nagyon aranyos vagy:-D

Cecilía!

Igen ez a lényeg,hogy a végeredmény elfogadható lett:-)


Angi!

Köszönöm aranyos vagy.
Valahogyan én is megfogadtam ezt,de tudom, hogy legközelebb is megfogom csinálni ha kamiont kérnek:-)
Hiszen nekünk tortásoknak ez egy kihívás:-)
Egyszer csak majd belejövünk.A tied nekem nagyon tetszik.

Related Posts with Thumbnails