2010. szeptember 10., péntek

Ismét egy élővirágos torta


Ismét egy élővirágos torta:-)
Már lassan ez a gerberás élővirág oázis készítése a védjegyemmé válik:-)
Már gondolkodtam rajta,hogy bemutatom lépésekben hogyan készítem az élővirág oázist.Már ha persze érdekel valakit:-)
Első élővirágos tortámnál még nem is gondoltam,hogy fogok egy jó pár tortára készíteni ilyen szép kis csokrokat.
Szóval sütöttem a szokásos piskótámat 8 tojásból egy 26 cm-es tortakarikában, a másikat egy kisebb tortaformában 5 tojásból.
A felső emelet erdei gyümölcsös krémmel lett megtöltve az alsó piskótát pedig gesztenyekrémmel töltöttem meg.
Erdei gyümölcsös krém:
-mirelit erdei gyümölcsöt sikerült vennem,4 evőkanál cukorral felfőztem.Utána szitán átszűrtem és a levét/kb.3 dl/ felfőztem egy csomag vaníliás pudingporral.
Amikor kihűlt 10 dkg margarinnal habosra kevertem és egy pár épp gyümölcsdarabot adtam a krémhez.
A piskótákat 3 lapra vágtam és megkentem őket a krémekkel.Az erdei gyümölcsöket átpasszíroztam és egy vékony réteget kentem a piskótára és utána jött rá a krém.
Kívülről Formix-al vontam be.
Szaténszalaggal körbekötöttem és masnit tettem az elejükre félrecsúsztatva.
Apró kis cukorszíveket és gyöngyöket ragasztottam rá mézzel.
A tetejére elhelyeztem az élővirág oázist.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails