2010. szeptember 20., hétfő

Újra egy szívecske





Ismét egy szívecske torta ami egy újabb házassági évfordulóra készült.
Szokás szerint ez is gesztenyekrémmel lett töltve mint a többi.
Úgy látszik,hogy nemcsak én vagyok oda a gesztenyéért:-)
Mindenkinek nagyon bejön ez az íz.Idáig az összes szívecske tortát ezzel töltöttem ami évfordulóra készült.

A piskóta két féle volt.Az egyik kakaós lap a másik sima.Mindkét lapot 5-5 tojásból készítettem.
/Recept a piskóta receptemnél/.A lapokat félbe vágtam és felváltva kentem meg őket a krémmel.





Kívülről Formix burkolatot kapott.Az oldalát megszíneztem egy pár csepp vanília kivonatban feloldott piros porfestékkel és egy pici gyöngyport is használtam,hogy szebben csillogjon.A rózsákat is átkentem a gyöngyporral.
A torta oldalát csipkéző csipesszel dekoráltam.


Sok boldogságot!


2 megjegyzés:

PiciJuci írta...

Hello!

Szívecskés hétvége volt most?
Szuper lett a tortád! a gesztenyekrémet én is nagyon szeretem. De sajna másnak nem annyira jött be nálunk, ki fogom próbálom a tiédet, hátha az jobban fog ízleni nekik is.

A házassági évfordulós tortádat már sokszor megcsodáltam, mestermunka!!

Adryenn írta...

Szia Juci!

Köszönöm szépen!
Igen szívecskés hétvége volt megint.Próbáld ki a gesztenyekrémet,nekünk nagyon ízlik.

A házassági évfordulós szerintem is jól sikerült és finom is volt,azért ez még nem mestermunka,de igyekszem ;-)
A mákos recepted tetszik ki fogom próbálni.

Related Posts with Thumbnails