2011. augusztus 23., kedd

Kétszínű rózsás torta

Mint ígértem itt van a mai második bejegyzésem.
Már nagyon sok blogban láttam ilyen kétszínű tortákat.
Most volt alkalmam kipróbálni.Kedvenc hentesem(hölgy) nemrégen ünnepelte a szülinapját és megkért,hogy süssek neki egy fincsi csokis-kókuszos tortát aminek a díszítése lehetne fiús is meg lányos is.Mert a kollégájával együtt ünnepelték a szülinapjukat.Én ezért ezt gondoltam,hogy megvalósítom nekik.
Barna (kakaóporral színezett) és fehér Unidec-el burkolt torta.

 A rózsák is mind Unidecből készültek.
 
Nagyon örült neki mikor meglátta,bevallom őszintén valahogyan nekem is nagyon tetszett ez a színösszeállítás:)

És már csak egyet alszunk és holnap egy éves lesz a blogom!
Térjetek be holnap is:)

10 megjegyzés:

Édes történetek írta...

Szia! Ez nagyon gyönyörű!!!! ÉS biztos finom is volt!!!

Csilla írta...

Gyönyörű!! Nagyon tetszik ez a két szín együtt.

Gabi, a tortatanonc írta...

Nagyon tetszik a torta, egyszerű és karakteres!
A barna színt csak kakaópor használatával érted el? Nálam legutóbb repedezett, túl száraz lett a kakaó miatt. Ezt direkt nagyítgattam, de nálad tökéletesen működik!
Előre is gratulálok a blog születésnapodhoz! Már kíváncsian várom a holnapi bejegyzést!

feketepillangó írta...

Gyönyörű lett!! Nagyon tetszik!!!:)

Katucikonyha, írta...

Nagyon gyönyörű lett!

Kati írta...

Nagyon szépek lettek szerintem is.

sütimanó írta...

szupi kis torta,nekem is tetszik a színe,harmónikus!

marisz57 írta...

Hű, de gyönyörű torta!

Petra írta...

Ez valami gyönyörűségesre sikerült! Boldog blogszülinapot! :)))

Zsuzsi írta...

Nagyon szép lett! Olyan gyönyörűek az ilyen egyszerűbb letisztult vonalak.

Related Posts with Thumbnails