2011. június 27., hétfő

A legnagyobb öröm-airbrush :-)

Csuda jó heten vagyok túl:-)
A múlthéten két olyan dologhoz is jutottam amiket már nagyon régóta szerettem volna.
Az egyik,hogy gazdája lettem az airbrushnak.A légtartályos verzió mellett döntöttünk a férjemmel szerinte ez jobb lesz,mert nem terheli a gépet folyamatosan.
Annyira boldog vagyok,hiszen már tavaly októberben is szerettem volna.De mást kaptam szülinapomra.
Ami késik nem múlik,most már én is alkothatok kedvemre:-)
És dupla öröm mindekttőnk számára,mert külön pisztollyal a férjem is tudja használni a makettezős hobbijához:-)

Már alig vártam a 7végét,hogy kipróbálhassam.
Sokat törtem a fejemet,hogy mit is kéne sütnöm.Egy kis dalmata kutyus mellett döntöttem.Persze nagy örömömben fázisfotókat nem készítettem.De ígérem legközelebb készítek róla:-)

12 tojásból sütöttem egy 28 cm-átmérőjű tortakarikában piskótát.Miután kihűlt a kerek lapot elfeleztem és (így egy félkört kapunk) és így kentem meg fincsi puncs ízű krémmel.Persze  a lapokat még félbevágtam így négy lap piskótám volt.Jól lehűtöttem,majd élére állítottam és megfaragtam a kutyus testét.A leesett nagyobb darabokból készült a lába.Az apró piskótadarabkákat krémmel elkevertem és megformáztam a kutyus fejét.Folpack-ba csomagolva hűtöttem le.Azt hittem egy pici kutyust kapok ebből az adagból,de aztán egy jó kis kölyök méretű kutya született belőle.A hűtőből ki is pakoltam,mert a legnagyobb tálcámra raktam,és így is kilógott a hűtő polcáról.Nagy nehezen rácsuktam az ajtót,persze a tortának se legyen baja.

Csak másnap burkoltam le Unidec-el.Kis karcokat rajzoltam a kutya testére mint szőrzetet.
Sajnos még nem vagyok profi és a  pisztolyom és festékem sem az..De idővel remélem belejövök és minden profi kellékem meglesz hozzá.Egyenlőre alap dolgokkal dolgoztam.Porfestéket vanília kivonattal hígítottam és ezt fújtam a tortára.Nagyon izgultam először egy papír lapra kezdtem el kinyomni a pötyiket.Aztán jöhetett a torta:-)


Szerintem elsőre nem is lett olyan gáz.Bár nekem annyira nem tetszett,ráadásul ez volt a legelső kutya tortám.
Tegnap felvágtuk,hosszas gondolkodás után.Mivel előző nap nem volt szívünk "kinyírni" szegényt.
De hát nem hagyhatjuk megromlani:-)


A másik nagy örömöm ami egy apróság,de ezt is tavaly óta hajtottam.Nem más mint a görgős nyomda.
Másnak lehet ez nem nagy szám,de én ilyen kis apróságnak is nagyon tudok örülni.Legközelebb róla is hozom a képeket.

11 megjegyzés:

Nudleee írta...

Gratulálok az airbrush szettedhez! :) Leld örömöd a használatában és készíts vele sok szép tortát! :)
Nagyon édes lett ez a kutyus! Nem csodálom, hogy egy darabig nem volt szívetek felvágni! :)

Ditta tortái írta...

Nagyon szuper lett Adry szerintem tökéletes lett,én is egy 2 hete kaptam meg a airbush szettemet,még várat a kipróbálásra,de már alig várom:-)

Angi Angéla írta...

Gratulálok Adryenn az airbrush szettedhez, nekem is minden vágyam egyet beszerezni! Nagyon szép lett a kutyusod!

Krisztina írta...

Nagyon aranyosw a kiskutyus. Reg csodalom mar az alkotasaidat, egyet mast tanulok is toled. Sok sikert tovabbra is es koszonjuk hogy velunk is megosztod oket.

marisz57 írta...

Bájos lett a kutyuskád! További szép tortákat készíts az új eszközeiddel!

Kricky írta...

Nagyon gratulálok az airbrush-dhoz! használd egészséggel! :)

egy pici írta...

Gratulálok az airbushoz!
Nagyon aranyos lett a tortád! Nekem se lett volna szívem "kinyírni":)

Angi Angéla írta...

Nézz be hozzám kérlek, van egy díjam számodra!

Lexana írta...

Kérlek nézz majd be hozzám is.Nekem is van valamim a számodra :)

Biró Anikó írta...

Nézz be hozzám kérlek van egy díjam számodra.

BarBI írta...

Én is szeretnék "átadni" valamit!

Related Posts with Thumbnails