2011. május 26., csütörtök

Pizza torta


Nagyon örültem mikor ezt a felkérést kaptam,hogy készítsek pizza tortát.Persze rendes tortából:-)
Még sosem készítettem ilyet ezért kiváltképp tetszett az ötlet.
Egy 8 éves kisfiúnak szülinapjára készült,ez volt a kívánsága,hogy pizza tortája legyen.
8 tojásból sütöttem piskótát,belülre oroszkrém került.
A díszítésnél feltétel volt,hogy ne marcipán ízű legyen a fondant.Így mashmallow fondantot használtam.
Fehér színű volt a torta burkolás után,megfestettem sárga,barna ételfestékkel és persze pirossal a tetejét a paradicsommártásnak.A széleit sötétebbre festettem,ezzel sült hatást keltett.
Készítettem hozzá szalámit.A fondantot megszíneztem pirosra ,fehér és sárga pici fondant golyókat nyomkodtam bele,és így nyújtottam ki. Kiszaggattam kör alakúra és a széleit elvékonyítottam mint az igazi szaláminak mikor már megsült a széle és felpöndörödik.
Zöldre színezett fondantból kiszaggattam a kis köröket és a közepüket egy kisebbel,hogy lyukasak legyenek.Ezek lettek az olívabogyók.Kerültek rá még kukorica szemek és gomba szeletkék.A legvégén lereszeltem egy sárgára színezett fondantot ez lett a sajt a tetején.

Nagyon ötletes torta lett és persze guszta is:-)



A visszajelzést is megkaptam.A kisfiú nagyon örült neki és boldog volt,hogy a vágyott tortát megkapta.

17 megjegyzés:

Marika írta...

Fantasztikus ! Elsőre azt hittem, hogy igazi pizza, és átfutott az agyamon, hogy "hűha, adryenn már nemcsak sima tortát csinál, hanem mást is!" , persze úgy értettem itt a blogban . :)
Nagyon élethű a torta, nem csodálom , hogy boldog volt a tulajdonosa! :)
Nagyon szép!!

Nudleee írta...

Nekem is nagyon tetszik! :) Jó hogy akadnak olyan emberek, akik ilyeneket kitalálnak nekünk! :) Szuperül megoldottad!

marisz57 írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Első ránézésre én is azt hitem, hogy ez egy valódi paradicsomos, sajtos, sós pizza. szerintem annak is nagyon szuper lenne.

Mimi írta...

Minden elismerésem! Tényleg nagyon ötletes, és olyan akár egy igazi pizza. Hű, meg is éhetem a látványtól :)

Dia és a konyha írta...

Nagggyon jóóó! Azt hihetném, hogy igazi pizza! :))))

BarBI írta...

Nagyon eredeti:)

Angi Angéla írta...

Nagyon szép,érdekes torta!Ügyes vagy!

Gabi, a tortatanonc írta...

Igazi pizza! Annyira jól néz ki a tészta is - na meg, hogy gomba is van rajta! A kedvencem! :)))

Mézeskalács írta...

Hihetetlen!!! Eszméletlen jó, gratulálok hozzá!!!

Cecilia írta...

Valóban olyan mint egy igazi pizza! Gratulálok!

Kreatív konyha írta...

Eszméletlen jó és kreatív! Nagyon ügyes vagy!

Pixie Pie írta...

Nagyon jópofa! Tök ügyesen megcsináltad, hogy még "égett" részek is vannak a szélén. :)))

Zsiri írta...

Ez fantasztikusan néz ki!

Marika írta...

Nézz be hozzám, vár rád egy meglepetés a 05.27.-i postomban! :)

Adryenn írta...

Sziasztok (mindenki aki megjegyzést hagyott)!

Szeretném nektek megköszönni az elismerő szavakat,nagyon jól esik hiszen még soha ennyien nem írtak(írtatok) megjegyzést mint ennél a tortámnál.
Ez boldogsággal tölt el,mikor megláttam mennyi megjegyzés érkezett nem akartam hinni a szememnek:-)
Örülök,hogy tetszik amit csinálok és boldog vagyok,hogy rendszeresen benéztek hozzám.
Próbálok folyamatosan fejlődni és hozni az újdonságaimat:-)

Köszönöm,hogy be-benéztek hozzám!

Adryenn írta...

Marika!

Köszönöm a díjat,nagyon kedves vagy,hogy gondoltál rám.
Hamarosan posztolni fogom az elmaradásaimmal együtt:-)

Kurdy Zsuszanna írta...

Kedves Adryenn!

Csodálatos lett a torta!:)
Szeretném megsütni a párom 25. szülinapjára, most először csinálnék ilyen bevonatos-díszítős tortát...remélem menni fog! Hol tudnék ilyen torta festő festéket venni? Eddig csak Zöld-kék-piros állt a rendelkezésemre, sárgát sehol sem találtam :(

Related Posts with Thumbnails