2011. április 13., szerda

Újabb kisvakond

Vasárnap készítettem ezt a tortát egy kislány 2. szülinapjára.
Annyi kérés volt,hogy egy kicsit legyen nagyobb a vakond,az előző tortámnál ugyanis kisebbre sikeredett.

Két piskótát sütöttem egy 22 cm-t és egy 18 cm-t összesen 13 tojásból.
És sütöttem egy 5 tojásos kakaós piskótát amiből a külső részre morzsoltam a piskótát.
Egymásra helyeztem őket és kifaragtam vakondtúrás formájúra.
Belülre tejszínes-meggyes joghurtos töltelék került.
Kívül körbekentem tejszínnel és hagytam,hogy jól kifagyjon a hűtőben.
Olvasztottam csokit tejszínnel és ezzel körbekentem a tortát majd rányomkodtam a piskótamorzsát.
Tetejére jöhet a kis-vakond amit fondant -ból készítettem.
Készítettem még hozzá színes virágokat és fűcsomókat.Ettől már csajszisabban nézett ki:-)


4 megjegyzés:

Pixie Pie írta...

Nagyon kis cuki lett! :)

Eszter írta...

De aranyos! :-)

Zsiri írta...

Nagyon édes :)

Adryenn írta...

Köszönöm mindenkinek!
Megkaptam a visszajelzést,mely szerint mindenkinek nagyon tetszett:-)

Related Posts with Thumbnails