2011. április 18., hétfő

Kreatív blogger díj

Ezt a meglepetést!!!
Ismét díjat kaptam Cakenitől és Angitól.
El sem hiszem,hogy ezt megint kiérdemeltem.

Nagyon megtisztelő,hogy szeretik a blogomat és a kreativitásomat:-)

A szabály a következő:10 dolgot el kell árulni magadról,amit szeretsz csinálni és tovább adni a díjat 10 blogger társnak,akiket látogatsz és kreatívnak tartasz.

Mindenkit rettentő kreatívnak tartok és nagyon sok jó dolgot látok nálunk amiért érdemes benéznem hozzájuk.Továbbra is hű olvasójuk maradok:-)

Akiknek továbbadnám a díjat:
Ditta
PiciJuci
PixiePie
Egypici
Gabi
Feketepillangó
FahéjCafé
Hajnesz
Petra
Anyatigris

10 dolog amit szeretek:

Szeretem a családomat a férjemet:-)
Szeretek sütni,főzni.
Szeretek dekorálni,nemcsak tortákat.
Szeretem a kreatív dolgokat amik lekötnek.
Szeretek kirándulni.
Szeretek olvasni.
Szeretem az állatokat (igazi Ace Ventura vagyok).
Szeretem az őszinte,nyílt embereket.
Szeretek vezetni.
És szeretem,hogy nőnek születhettem:-)





3 megjegyzés:

Judit írta...

Nagyon nagyon köszönöm!!!

Ditta tortái írta...

Köszönöm szépen Adry,kedves vagy nagyon!

Pixie Pie írta...

Nagyon szépen köszönöm! :) Jó volt ennyi mindent megtudni rólad. :)

Related Posts with Thumbnails