2011. február 14., hétfő

Valentin napi minitorták+egy díj



Mi mást adhatnék Valentin-napra mint egy mini szív tortát:-)
Bár a férjem már tegnap megkapta hiszen ma éjjel hosszú útra kelt és csak szerdán tér haza:-(
A másikat csak úgy...meglepiből csináltam neki.

Sütöttem egy 4 tojásos piskótát egy kisebb tepsiben és kettévágtam a lapokat.Sőregitől rendeltem több darabos szívecske kiszúrókat és a legnagyobb szívvel szúrtam ki a piskótákat.

Kivételesen nem főzött gesztenyekrémmel töltöttem meg hanem gesztenyés mousse-al.
2 dl tejszínt habbá vertem és belekevertem egy adag gesztenyemasszát.Rumaromával ízesítettem.
Az egyik tortába még a krém közé nyomkodtam meggyszemeket is.
Formix-al burkoltam.



Készítettem egy harmadik szívet is ami nem nekünk készült.De azt majd csak akkor teszem közzé ha már elvitték:-)

Folyt.köv. holnap:-)

És ma ismét kaptam egy baráti ölelést most  Fahéj Café-tól.
Amit nagyon szépen köszönök neki nagyon megtisztelő,hogy rám gondolt.
A díjat nem adnám tovább,hiszen már megkaptam és továbbadtam.
Ezért  ajánlanám minden kedves olvasómnak és az ide betérő embernek:-)


4 megjegyzés:

Ditta tortái írta...

Kitettél magadért:-),nagyon gyönyörűségesek lettek!:-)Nagyon ügyes vagy!

Angi Angéla írta...

Gyönyörűek. Gratulálok!!

Adryenn írta...

Ditta,Angi!

Köszönöm szépen!
Nagyon kedvesek vagyok!:-)

feketepillangó írta...

Nagyon szépek mint mindig!
Köszönöm szépen az ölelést szeretném viszonozni:)

Related Posts with Thumbnails