2011. február 17., csütörtök

Szilikon nyomda


Ma egy ilyen szilikon nyomdára bukkantam az egyik kreatív boltban:-)
Már van egy hasonló szilikon stemplizőm,de ebben sokkal több minta van.
És árban is elfogadható volt (1800Ft).
Készítettem róla képeket ha valakit érdekel.
A képek nem lettek túl jók a fényviszonyok miatt:-(
De azért remélem valami kivehető belőlük.




Kitettem őket egy sötét háttérre ,hogy jobban lehessen látni a mintákat.
Vannak benne hosszú sorminták is, így akár a torta köré készíthetünk marcipán szalagot és belenyomkodhatjuk a mintánkat.
Már alig várom,hogy kipróbálhassam egy szupi tortán.
Most csak egy darabka kinyújtott Unidec-en próbáltam ki.


Majd ha már élőben is kipróbáltam akkor jelentkezem a témával kapcsolatban:-)

5 megjegyzés:

PiciJuci írta...

Adry, ezek szerint jól működik ez a szilikon nyomda a burkolóanyagra.
Nemrégiben én is jártam a kreatív boltban, de nem mertem megvenni (azért annyira nem olcsó dolog), de látom jól bevált nálad.

Akkor én is beruházok egy hasonlóba, mert nekem is nagyon tetszenek a tortán ezek.

Anyatigris írta...

Tök jó,hogy találtál ilyet!:)
Használd egészséggel!:)

Hajnalka írta...

Szia! Ezek a szilikonos bigyóval készült minták irtó jól néznek ki!!! Nagyon tetszik nekem is ,mert jól mutatnak! S elegáns is! Sok díszített tortát vele!

Adryenn írta...

Juci!

Nagyon jól műkődik,ezért is mertem megvenni a második adagot.bevallom őszintén nem volt szívem, otthagyni,mert ez a minta a kedvencem amúgy is.
Nyugodtan beruházhatsz hasonlóba megéri:-)

Anyatigris!

Köszi ,Neked is csak ajánlani tudom:-)

Hajnesz!

Nekem is nagyon tetszenek az ilyen torták.Már várom mikor készíthetem a következőt:-)

M@rti írta...

Jééé, én is vettem már majdnem ugyanilyent! (Azt hittem, csak én vagyok ilyen pihent, hogy nem cukrászkellékesnél vásárolok :-) ) Melyik tortádat díszítetted vele? Kíváncsi vagyok!
Nekem bevált nagyon:
http://izek-tortak-allatfajtak.blogspot.com/2011/04/fehercsokis-epres-szuletesnapi-torta.html

Related Posts with Thumbnails