2011. április 7., csütörtök

Fekete-erdő torta /plastic rózsákkal/

Szülinapra készült ez a torta.
8 tojásos kakaós piskóta, belülről fekete-erdő ízesítéssel.
Életem első plasztik csokiból készült rózsákkal díszítettem.
Elsőre nem is lettek olyan szörnyűek:-)
Andinál találtam egy egyszerű receptet a plasztik  csokira.
120 g étcsokit megolvasztunk alacsony fokozaton mikroban és külön edénykében a 60 g mézet is felmelegítjük.Forralni nem szabad.
A csokihoz hozzáadjuk a mézet és addig keverjük amíg egynemű massza nem lesz.
Műanyag tálba csináljuk,mert a fémbe beleragad.
Amikor már kezd hűlni akkor addig nyújtjuk-gyúrjuk míg a felesleg víz kimegy belőle.
Ezután fóliába csomagoljuk és 24 órán át hűtőben tartjuk.
Felhasználás előtt kivesszük a hűtőből és kiolvasztjuk szoba-hőmérsékletűre.
És utána már formázhatjuk is.
Nagyon egyszerű és jó vele dolgozni:-)Tuti,hogy máskor is alkalmazom.

A csoki rózsáim:


7 megjegyzés:

Könyvlelő Kritta írta...

Gyönyörű a torta és a rózsák is :)

PiciJuci írta...

Csodaszép lett, gratulálok!!
A plasztik csoki engem is foglalkoztat egy ideje....:))

Gabi, a tortatanonc írta...

Nagyon szépek lettek a rózsák és persze az egész torta úgy, ahogy van! Én is ezt a receptet használom hozzá, nekem is bevált. Szerintem érdemes kipróbálni!

Marika írta...

Gyönyörűséges ez a torta!!! A fekete erdő torta az egyik kedvencem! Gratulálok!!!!

Ditta tortái írta...

Gyönyörű lett!

Adryenn írta...

Krisztina!

Köszönöm!

Juci!
Köszönöm szerintem próbáld ki:-)

Gabi!

Köszönöm szépen!Tényleg megéri kipróbálni:-)

Nemeth-ek!


Neked is köszönöm!

Zsiri,Ditta!

Nektek is köszönöm szépen!

marisz57 írta...

Most találtam rá erre a tortádra, hát nagyon tetszik! Nagyon mutatós azáltal, hogy a színek is harmonizálnak, meg a díszítés kacskaringói együtt elegánssá teszik.

Related Posts with Thumbnails