2011. április 18., hétfő

Tavaszi Eszterházy-torta


Reni barátnőm anyósának készítettem ezt a tortát szülinapjára.
Mivel nagyon szeret kertészkedni ezért Reni ezt találta ki,hogy legyen rajta minden féle színes virág és pillangó.
Jó az időzítés ugyanis hát itt van ez a csodálatos tavasz.Ébred a természet (végre,ez a hosszú tél után):-)
Tortadíszítés közben jött meg az ötlet,hogy mi lenne ha egy kerti tavat is elhelyeznék a tortán.Felhívtam a barátnőmet aki csak annyit mondott,hogy rád van minden bízva.
Szabad kezet kaptam ezért elengedtem a fantáziámat.
Az Eszterházy torta receptet nem írnám le ITT megtalálod.
A tortát kívülről marshmallow fondant-tal kérték.Nekik jobban ízlett mint a sima fondant,ezt már  Fifi tortánál is kóstolták.
A kis tavat ugyanúgy készítettem mint a kiskacsás tortámnál.Kékre színezett zselatint tettem bele.Köré kavicsokat készítettem.Zöldre színezett royal icinggel díszítettem körbe a tortát.

6 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Gyönyörű és nagyon hangulatos!

egy pici írta...

Nagyon szép!

Gabi, a tortatanonc írta...

Szépséges, tavaszi - ráadásul még Eszterházy is! Ez a tavacska nagyon jó ötlet volt hozzá!

Marika írta...

Kukkints be hozzám, van egy meglepi számodra!

Zsiri írta...

Gyönyörű!

Adryenn írta...

Mindenkinek köszönöm szépen!

Related Posts with Thumbnails