2011. január 27., csütörtök

Még egy díjat kaptam

Angitól még egy díjat kaptam amit nagyon szépen köszönök neki:-)
Ez jó,egy héten két díjat is?!

A díjra vonatkozó szabályok:

1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további 7 blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést,értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.


Hét dolog rólam:


1.Gyermekkoromban fodrász és cukrász szerettem volna lenni.Az egyiket sikerült megvalósítanom idáig /fodrász/, de a másik sincs még későn...

2. A férjem az első szerelmem volt akihez később hozzá is mentem...bár erre sokan azt mondták majd megbánod,de én nem bántam meg ezt igazolja,hogy 15 éve ismerem és 4 éve lesz,hogy házasok vagyunk.Szóval nem kapkodtuk el:-P

3. Van egy öcsém akivel 11 év korkülönbség van köztünk,csak magasságban nagyobb nálam:-)

4. Tavaly nyáron bonyolódtam bele ennyire a tortázásba.Előtte kreatív hobbit űztem.

5. Mindkét szülőmnek nagyon jó kézügyessége van,szerencsére ezt tőlük örököltem.

6. Van 8 aranyos kis chillei mókusom (degu),nagyon imádjuk őket a férjemmel.

7. Azok a gasztroblogosok közé tartozom akinek még nincs gyerkőce,már ha egyáltalán van ilyen:-)

A díjat akiknek tovább szeretném adni:

Pici Juci
Farkas Vilmos
Fekete-pillangó
Egy pici
Anyatigris
Pixie Pie
Kiskukta

Nagyon-nagyon örülök és még egyszer nagyon szépen köszönöm Anginak:-)

5 megjegyzés:

Anyatigris írta...

Köszönöm szépen a díjat, már ki is tettem!:)

Pixie Pie írta...

De aranyos vagy! Köszönöm szépen! :)

PiciJuci írta...

Köszönöm szépen! Hipp-hipp hurrá

feketepillangó írta...

Nagyon szépen köszönöm!!!:) aranyos vagy!

Kiskukta írta...

Nagyon szépen köszönöm!:))

Related Posts with Thumbnails