2011. július 22., péntek

Christening cake-torta keresztelőre

Már jó néhány bloggertársamnál láttam keresztelőre készített tortákat.
Én még nem készítettem,ez volt az első.
Orsi barátnőm kisfiának készítettem.Megbeszéltük,hogy körbenézünk mindketten a neten hátha látunk valami jó kis ötletes tortát.Én egy hasonlót találtam.Orsinak is nagyon tetszett úgyhogy ennél maradtunk.
Belülről fekete-erdő ízesítést kapott a torta.
Kívülről Unidec-el burkoltam.
A kis fehér golyócskák amik egy kis felhőt ábrázoltak azok tragnat masszából készültek.A csillagok és a hold Unidec-ből.
A kis babyt aki az ujját cumizza, marcipánból készítettem.
Lássuk a tortát:









És felülnézetből:

A visszajelzésből tudom,hogy nagyon tetszett a torta. és persze ízlett is:-)
Holnap újra készítek egy keresztelős tortát,de arról még nem árulok el semmit  legyen meglepi:-)

6 megjegyzés:

Petra írta...

Gyönyörű! A holnapira is kíváncsi leszek :)

Dia és a konyha írta...

Nagyon jó lett! Nem a megszokott és éppen ezért tetszik. :)

marisz57 írta...

Nagyon aranyos !

PiciJuci írta...

Nagyon eredeti!!!!
Szuper lett, igazán fiús megoldás.

Biró Anikó írta...

Nagyon aranyos és szép..:)

Adryenn írta...

Köszönöm mindenkinek:-)

Related Posts with Thumbnails