2011. július 6., szerda

Díjat kaptam ÚJRA!


Újra kaptam egy díjat aminek nagyon-nagyon örülök,ráadásul négy helyről érkezett hozzám ez a díj.
Ezúton is szeretném megköszönni nektek,hogy rám gondoltatok :-)
Angi
Lexana
Barbi
Bíró Anikó

Nagyon megtisztelő ez számomra!
Mindenkinek nagyon köszönöm!
A szabályok:

1. Köszönd meg annak, akitől kaptad.
2. Irj egy posztot.
3. Küld tovább 12 blognak, ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.



És most itt vagyok nagy bajban:-)
A továbbadás...nem igazán tudom olyan embernek továbbadni aki szerintem a napokban ne kapta volna meg másoktól ezt a díjat.
Ezért én minden kedves tortás-blogger társamnak és minden ide tévedő látogatóm,olvasóm figyelmébe ajánlanám ezt a díjat.


Nagyon-nagyon köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails