2011. szeptember 21., szerda

A strandon

Igen,de nem ebben a hidegben:)
Amikor készítettem akkor még javában tombolt a nyár vége,úgy két hete.
A torta teljesen rám volt bízva annyi kikötés volt,hogy 3 ember szülinapjára készüljön.Persze két lány és egy fiú.Ha mind3-an csajok lettek volna akkor leegyszerűsítettem volna valami csajosra a témát.De mivel a  fiatalember is szülinapos így ő nem maradhatott ki:)
Hosszas gondolkodás után ez a téma jutott eszembe,gondoltam így mind3-an rajta lesznek.
Ráadásul a két lány ikertestvér.Ezért is próbáltam a napozó babákat egyformára készíteni csak a fürdőrucijuk más színű:)
A fiatalember élvezte a férfiak sorsát: napfény,tengerpart, koktél... mi kell még :)
A torta csokoládé ízű volt,főzött alapkrémből.
A babák marcipánból készültek.

Egyedül a napernyő nem volt ehető a tortán :)




6 megjegyzés:

Petra írta...

Mókásan néz ki. Gondolom nagy sikere volt.:)))

Katucikonyha, írta...

Nagyon jó lett!!!Nekem minden részlet nagyon tetszik rajta.

Anazar írta...

Nagyon jó, nagyon tetszik!!

Okki írta...

Nagyon jó lett! :)

Csilla írta...

Nagyon tetszik! Ahogy hasalva napoznak, nagyon ötletes, és jól kidolgozott. :) Gondolom sikere volt? :)

Adryenn írta...

Köszönöm,igen volt sikere:)
Tényleg mókás lett,de ez volt a lényeg.

Related Posts with Thumbnails