2011. augusztus 2., kedd

Jin Jang és nyuszis sminktáska torta

 
Az unokatesóm barátnője hívott a múltkor és megkért,hogy 1 éves évfordulójukra készítsek egy csoki tortát ami Jin Jang .Úgy tudom,hogy ezt a medált viselik mindketten vagyis egyik fele van mindkettőjüknél.Vagy valahogyan így...na ebbe jól belegabalyodtam:-)

Szóval a lényeg ez volt,hogy a tortán is jelenítsem meg a medáljukat.
8 szeletes torta,főzött csoki krémmel töltve.
Kívülről Unidec,a fekete rész marcipán.

A másik torta amit még ugyanerre a napra készítettem az egy
Playboy nyuszis sminktáska volt.
Belülről erdei-gyümölcsös krémmel és itt is Unidec a burkolat.
Egy kicsit bajban voltam a nyuszi fejjel,ugyanis bedöglött a nyomtatóm és így nem tudtam pontosan a nyuszi fejet kinyomtatni majd marcipánból kivágni.De rájöttem,hogy a férjemnek van egy ilyen nyuszis parfümje és arról rajzoltam le a fejet és vágtam ki marcipánból:-)

Mutatom a képet:

7 megjegyzés:

Petra írta...

Nagyon szépek. A sminktáska különösen. Jó lett az a playboy nyuszi, tökéletes. Nagyon ügyes vagy. :)))

marisz57 írta...

Nekem is a sminktáska a nyerőbb, én meg a masnira figyeltem fel. De szép a másik is.

Ditta tortái írta...

Nagyon szépek lettek Adry!

Angi Angéla írta...

Mindkét torta nagyon szép lett!

PiciJuci írta...

Szépek, a smiktáska igazán csajos lett.

Ha egy picike kritikát megengedsz: talán a ying-yang-nál érdemes lett volna félbevágni a tortát és külön-külön burkolni.

Adryenn írta...

Petra,Marisz,Angi,Ditta!

Köszönöm szépen:-)

Juci!
Köszönöm:-)
Igazad van.Bár nem volt egy túl nagy torta ezért nem szívesen szabdaltam volna fel:-)

sütimanó írta...

Ismét gyönyörű torták:))))Szuper hogy a kövi esk.torta már a sütőben....

Nekem nincs nyomtatom,de ha sablon kell,akkor google képek,,elmentem,majd tudom nagyítani ,kicsinyíteni és végül egy papír a monitorra és már körbe is rajzoltam,kész a sablon...

Related Posts with Thumbnails