2011. augusztus 23., kedd

Torták kislányoknak (Hercegnők és Csingiling)

Ismét jól elvagyok maradva a bejegyzéseimmel,ezért ma két bejegyzést osztok meg veletek.Ugyanis holnap a blogom 1 éves szülinapját ünnepli ez alkalomból meglepetést tartogatok Nektek kedves olvasóim:-)

Ezek a torták még két héttel ezelőtt készültek,persze kislányoknak:-)
Az első Csingiling.Barátnőm kislánya a 6.szülinapját ünnepelte neki készült ez a torta.
Belülről Bohóc (narancsos-csokis krémmel töltve) ízvilág jöhetett szóba.Csingiling marcipánból készült,persze nem lett a legszebb.

A másik torta egy 5 éves kislánynak készült ő nagy hercegnő imádó.Kivételesen nem én készítettem erre a tortára a figurákat hanem műanyag tortaszettet vásároltam.Nem vagyok én még annyira ügyes,hogy ilyen babákat készítsek.
Íme a torta ami kívül-belül csokis volt.

2 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Nagyon szépek lettek!

Marika írta...

Szerintem nagyon szép lett mindkét tortád, és igenis nagyon ügyes vagy!
Előre is Kívánok Sok Boldog Blogszülinapot! :)
Már nagyon kíváncsi vagyok arra a meglepire! :)

Related Posts with Thumbnails