2011. július 11., hétfő

Szponzor torták az Európa Kupára

2011. július 1-2-3.-án Tatabányán zajlott a Görkorcsolya Európa Kupa.
Ez alkalomra készítettem két darab tortát amit a legjobb versenyzőknek ítéltek oda:-)
Orsi barátnőm aki  Magyarország Görkorcsolya Szövetség válogatott edzője felkért,hogy készítsek tortákat a versenyre.Ezekkel a tortákkal én is támogathattam a versenyt vagyis magánszemélyként szponzoráltam.Nagyon boldog vagyok,hogy egy ilyen jelentős eseményen az én tortáimat kapták meg a versenyzők.Sőt még a honlapjukra is felkerültem mint támogató:-)

Két darab csoki torta készült aminek a piskótája is csokis volt.10 szeletesek.
Kívülről Unidec.
A verseny logója került a torták tetejére díszítésnek.Kézzel festettem rájuk a logót.
Az egyik torta amiről tudtam képet készíteni (ugyanis a másikról már nem sikerült,mert lemerült a fényképezőgépem) azt a legjobb női magyar versenyző kapta, a másik tortáról Orsi küldött nekem képeket.

A legjobb magyar női versenyző ezt a tortát kapta:



És a másik torta amit egy sikeres csapat kapott meg:


Orsi barátnőm (pirosban) és a nyertes dél afrikai csapat a tortával :-)

Ez a szponorosdi számomra nagy élmény.
És megragadnám az alkalmat,hogy még egyszer megköszönjem Orsinak a lehetőséget és a bizalmat:-)

5 megjegyzés:

Marika írta...

Nagyon szépek a torták! Gratulálok! Büszke lehetsz magadra, hogy egy ilyen esemény szponzora voltál!

marisz57 írta...

Nagyon szuper lett mindkét torta!
Gratulálok!

Galagonya írta...

Gratulálok a szponzor-tortádhoz! Jó lett mindkettő.Ugye milyen jó érzés adni?

Ditta tortái írta...

Nagyon szép lett!

Adryenn írta...

Marika!
Köszönöm szépen,tényleg büszkeséggel tölt el:-)

Marisz!

Köszönöm szépen!

Galagonya!
Neked is köszönöm,tényleg nagyon jó érzés adni.főleg mikor ezeket a szupi képeket is megkaptam az eseményről:-)

Ditta!
Köszönöm,aranyos vagy:-)

Related Posts with Thumbnails