2010. szeptember 26., vasárnap

Meglepetés torta




A volt osztálytársamnak készítettem ezt a tortát 30. születésnapjára.
A lényeg az volt, hogy legyen egy meglepetés torta és egy tenger gyümölcsei torta.
A meglepi tortáról semmit nem árult el, hogy milyenre gondolt mindent az én ízlésemre bízott és reméljük jól tette:-)


Sokat nézelődtem a neten,mert valahogyan most nem akart jönni az ihlet.
De amint belekezdtem a díszítésbe ... :-)

Így hát sütöttem 6-6 tojásból egy sima és egy kakaós piskótát egy közepes méretű tepsiben /recept a "piskóta receptemnél"/.
Mivel az ízek is rám lettek bízva így készítettem bele két féle krémet ami passzol egymáshoz.
Az egyik krém dupla adag csoki ganache .
A másik narancsos krém volt, összhatásnak olyan ízt kapunk mintha Bohóc szeletet ennénk.
A narancsos krém főzőtt alapkrémből készült majd egy ilyen kis fiola narancsolaj aromával ízesítettem.
Nagyon fincsi:-)



Kívülről a szokásos Formix bevonatot kapta.
Csipkéző csipesszel körbecsipkedtem a széleit és az oldalát.Fésűkártyával kilyukasztottam a tetejét.Formixot nyújtottam ki a lepelnek és meggyűrve helyeztem rá.
Rózsaszínűre színeztem egy darabka Formix-ot és ebből készületek a rózsák és a szirmaik.

A rózsákat, rózsaszirmokat és a lepelt gyöngyporral átkentem.
Nagyon szépen csillogott:-)
Remélem azért nem vittem túlzásba.

A másik torta ami emeletes tenger gyümölcsei ugyanúgy készült mint az előző csak más ízeket kapott.
A felső szint vaníliás krémet az alsó szokás szerint gesztenye krémet.
Vaníliás krém:
Vanília ízű pudingporból készítünk főzött krémet és egy pici vajjal habosra keverjük.
A piskótákat vanília kivonattal meglocsoljuk és rákenjük a krémet.
És íme a torta:
Boldog születésnapot Edit!

4 megjegyzés:

PiciJuci írta...

Húúúúúú Adry, mind a kettő csodaszép lett!!!

A rózsás valami fantasztikusan meseszép!!!
Óriási gratula hozzá!!!

Judit

PiciJuci írta...

Ja igen, a tulipános tortádhoz te hgoyan készítetted az írókázáshoz az alapot? Elárulod?

Adryenn írta...

Szia Juci!

Köszönöm szépen!
Persze elárulom neked, sőt megírom a blogomban,mert úgyis jövök még egy muffin recepttel is az egyik olvasómnak.

Izabell írta...

Ezek a torták gyönyörűek!
www.itsbellatime.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails