2011. május 18., szerda

Esküvőre kísérő torták

Múlthét végére ismét sikerült kicsit túlvállalnom magamat.
3 darab tortát kellett volna készítenem esküvőre amit a vendégeknek csomagolnak el,de közbejött még ezen felül két darab torta ami ismét szombati napra kellett.
Így robotoltam pénteken egész nap,még jó,hogy "kaptam" egy kiskuktát aki segített nekem:-)
A kísérő tortákat egy gyermekkori szomszédunk lánya kérte az esküvőjére,sajnos későn találtuk meg egymást és addigra már a menyasszonyi torta megvolt rendelve.Sebaj,legalább 3 tortát én készíthettem az esküvőjükre.
20 szeletes tortákat kért.Kókusz-citrom,puncs torta és diabetikus túrós-barackosat.

Túrós-barackos diabetikus változatban:
 Cukor helyett fruktózt használtam,és cukrozatlan tejszínnel vontam be amihez külön adtam hozzá a fruktózt.


Puncs torta:
Nem puncskrémes hanem az eredeti átáztatott piskótás puncs tortát készítettem el.Receptet is hozom hamarosan.


Kókusz-citrom:
Minden úgy készült mint a sima kókusz tortánál csak citromlével és reszelt citromhéjjal lett dúsítva a krém.

 Szerencsém volt,mert a sok kis apró virágot  a kiskuktám elkészítette,sőt még a túrós-barackosra csinált nekem egy rózsát is.Így nekem már csak meg kellett kennem a tortákat és kidíszíteni és egy rózsaszín rózsát gyártottam a kókuszos tortára.Ja és persze kiszállítani ami nagy feladat volt számomra ugyanis senki nem tudott elkísérni /aki fogná a tortákat/ így ügyesen a 3 dobozt szorosan egymás mellé tettem és kitámasztottam,hogy ne tudjanak csúszkálni.
Szerencsésen megérkeztem velük,bár ilyen lassan talán még tanuló vezető koromban vezettem utoljára:-D
A fotók még korán reggel készültek ezért semmi természetes fényhez nem jutottam.

Megragadva az alkalmat még egyszer sok boldogságot kívánok az ifjú párnak!

Szombaton folytatódott a másik két torta díszítése,amit persze ismét nem fotóztam le.Nem is én volnék ha ilyeneket nem felejtenék el.Szóval az egy rózsaszín laptop torta volt és egy focipálya torta focistával.Ha sikerül képeket szerválnom a tortákról akkor hozom azokat is:-)

4 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Látom mostanában nem unatkozol, nagyon ügyes vagy, csak így tovább!

Marika írta...

Neh;z lenne megmondani, hogy melyik a legszebb! Mindegyik gyönyörű!
Csak gratulálni tudok! :)

Cecilia írta...

Újabb gyönyörű tortákat hoztál! nagyon ügyes vagy!

Adryenn írta...

Angi!
Köszönöm szépen!
Az unalom elkerül mostanában:-)

Marika,Cecilía!

Köszönöm Nektek is:-)

Related Posts with Thumbnails