2011. március 7., hétfő

Fekete erdő torta


60. szülinapra készült ez a torta.
Belülről fekete-erdő töltelék volt.
Kívülről szerettem volna,ha nem meggyszemek díszítik,
mivel szerintem a rózsákkal nem mutatott volna valami  jól.

A szám az utolsó pillanatban ugrott be,hogy milyen legyen.
A rózsáknak nem készítettem levelet így hiányzott valami zöld a tortáról,
és akkor villant be,hogy legyen zöld szám rajta.
Formixból sodortam rudakat és azt hajtogattam meg,
 a végeit pedig beereztem mintha levél lenne:-)

A receptet nem írom le ITT megtalálod.
Hajtós hétvégén vagyok túl,6 torta került ki a kezeim közül, a két minitortával együtt,így apránként feltöltögetem őket.
És még ez a fránya influenza is kerülget:-(
 

3 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Gyönyörű lett!
Ezek szerin nem unatkoztál a hétvégén.
Mielőbbi gyógyulást!

Ditta tortái írta...

Nagyon szép lett,jobbulást kívánok!!:-)

Adryenn írta...

Angi!

Köszönöm szépen,egyáltalán nem unatkoztam:-)
Köszönöm gyógyulgatok!

Ditta!

Köszönöm szépen Neked is:-)

Related Posts with Thumbnails