2011. december 28., szerda

Bogyó és Babóca torta

Végre engem is utolért ez a kedves kis mese! :)
Én még sohasem készítettem ezeket a figurákat,a többi blogger társamnál már láttam.
Nagyon örültem a felkérésnek.2 éves kislány szülinapjára készült.Belülről tejszínes gesztenyekrémmel töltve.Kívülről a szokásos Unidec.
Bogyó és Babóca marcipánból készültek.
A képek:




A figurák:






Talán elsőre nem is lettek olyan rosszak ezek a kis figurák.
A visszajelzésből tudom,hogy a kislány nagyon örült a tortának :)
Így én is nagyon boldog vagyok!

4 megjegyzés:

Angi Angéla írta...

Nagyon szép lett! A kislányom kedvenc mesefigurái!

marisz57 írta...

Nagyon ügyes vagy, a torta gyönyörű!
Sikeres, boldog 2012-es évet kívánok!

atira írta...

Nagyon tetszik !

Névtelen írta...

Szuper lett:)

Related Posts with Thumbnails