2011. december 18., vasárnap

Szülinapok a családunkban

Úgy gondoltam ez megérdemel egy külön bejegyzést :)
Még novemberben két szülinap is volt a családunkban.
Az egyik a nagymamámé aki 78. szülinapját ünnepelte és a másik az öcsémé aki pedig a kerek 20. születésnapját.
A nagyikám 15.-én született,az öcsém 16.-án csak pár évvel később :)
Ez alkalomból két tortát is készítettem.Persze most is az előre eltervezett tortákból semmi sem lett,hanem egy teljesen más verzió lépett életbe :O
A nagyikámnak a múltkori bejegyzésemben látható tortát szerettem volna elkészíteni amolyan Topsy Turvy kivitelt,persze azért kicsit komolyabb színösszeállításban.
Az öcsémnek meg a kedvenc állatát aki otthon lakik ő vele,egy varánuszt.

Aztán eljött a nap és elkészültek a torták.
Nagyikámnak egy szív formájú tortát sütöttem és puncs krémmel töltöttem meg.De azért elárulhatom,hogy mi térített el az igazi verziótól.Arra a napra készítettem egy tortát egy hölgy szülinapjára és annyira megtetszett nekem is,hogy a végén a nagymamám is ilyet kapott :)
Mutatom a képet:
Ez készült a hölgynek :
És ez pedig a nagymamámnak:
 És a boldog tortatulajdonos,aki pont elfújta a gyertyát nagy meghatódottságában :)


Az öcsém szülinapját kicsit később tartottuk meg,anyukám neve napjával együtt Katalin napkor.
A varánuszos torta helyett gondoltam meglepem öcsémet a kedvenc hobbijával.A motorozással.
Égen-földön kerestem neki mocis marcipánt,mert hát azt azért mégsem akartam én elkészíteni.Nem sikerült,viszont makettben sikerült ugyanolyan motort vennem mint ami neki van,sőt még a színösszeállítása is ugyanaz volt.Ennek nagyon megörültem :)
Téglalap alakú piskótát betöltöttem tejszínes gesztenye krémmel és kívülről unidec-el leburkoltam.Gyűrődéseket csináltam bele,mintha crossmotor pálya lenne :)
A mocinak a kerekeit belenyomkodtam és úgy festettem meg a tortát.
A figurát marcipánból készítettem hozzá.Amit hátulról ki kellett támasztanom,mert nem akart megállni se hogysem :) Pedig a lábaiba nyomtam támasztékot,de túl nehézre sikerült a figura.
Sebaj,öcsém nagyon örült neki ,és ez volt a lényeg :D
Mutatok róla fotókat :
Kicsit közelebbről:

És öcsém a tortájával:
És,hogy a közös fotó se marajon ki :)

És azért még megmutatom amit anyukám kért névnapjára,ami nem lehet más mint egy Eszterházy torta:)
A mi "kis" családunk összejött és hát el is fogyott mindkét torta :)
Persze ez volt a lényeg.

3 megjegyzés:

M@rti írta...

Gratulálok az Ünnepelteknek, Neked pedig a sok szép tortához!
Egyedi nagyon a "motornyom"! :-)

Petra írta...

Isten éltesse az ünnepelteket, gyönyörű tortákat készítettél. :)

marisz57 írta...

Mindegyik tortád nagyon szép! Nekem a nagyikádé a kedvencem!
Kívánom, hogy sok szép szülinapi tortát készíts még a szeretteidnek!

Related Posts with Thumbnails