2011. december 27., kedd

Egy-két elmaradt torta

Az idei évet szeretném úgy lezárni itt a blogban is,hogy megmutatom a még elmaradt tortákat.
Nem sok van,de nem szeretném jövő évre átvinni :)

Két hete készült ez a fodrász torta.Persze egy szakembernek :)
Belülről csokoládé ízt kapott.A hajszárító és a hajvasaló kekszmasszából készült.




A másik torta egy idősebb úrnak készült aki a 78.szülinapját ünnepelte.
Mivel férfi az illető így nehezebb volt kitalálnom,hogy mi illene hozzá leginkább.Nem készíthettem rózsaszín alapon rózsákkal díszített tortát.
Így lett ez a viszonylag kisebb torta (8szelet) krém színű.Masnit találtam ki a virág helyett.Bár még ilyen masnit nem készítettem,ez volt az első.Ráadásul unidecből csináltam ami persze nem adott egy stabil tartást neki.
Talán elsőre elviselhető,remélem a következő már jobban sikerül :)
A torta csokoládé ízű volt és unidec-el burkolt.




A lényeg,hogy mindkét torta nagyon tetszett és ez a lényeg :)


Még holnapra tartogatok egy tortát :)


5 megjegyzés:

Pixie Pie írta...

Jó, hogy szólsz! Nekem is van még jó pár tartalékba. :) Klassz lett ez a fodrászos, olyan fényes, mintha valódi műanyag lenne a hajszárító. :))

Ditta tortái írta...

Nekem is a hajszárító színezése,vagyis a fénye tetszik nagyon,a masnik is szépek lettek!

Angi Angéla írta...

Nagyon szép lett mindkettő!

marisz57 írta...

_Szép lett mindkettő!

Adryenn írta...

Pixie!

Kíváncsian várom a tortáidat :)
Köszönöm,a hajszárítót átkentem még egy vékony fekete ételfestékkel és ettől csillogott úgy mint egy igazi.

Ditta!

Köszönöm Neked is!Én a masnikkal azért nem voltam annyira elégedett :)

Angi!

Köszönöm!

Marisz!

Köszönöm!

Related Posts with Thumbnails