2011. november 16., szerda

Megtöröm a csendet.... II.rész

Ismét itt vagyok az előző részből kimaradt tortákkal.
Az első egy pici torta kívül-belül csokikrémmel.És egy aranyos cicussal :)
A következő egy R2D2 Artu Ditu a Star Wars-ból.Ilyet már készítettem,most puncs tortából.
Aztán egy nagyon kedves barátnőm megkért,hogy segítsek neki Charlotte tortát sütni,mert ő még nem készített,de szeretné megtanulni.Persze Halloween-ra készült.
Aztán még egy Halloween tökök-kel teli torta :)
És mutatnék gitárokat is,majdnem élethű méretekben :)
Az első az egyik barátnőm párjának készült, damilból készült húrokkal :)
És egy másik gitár ami 60 cm-es lett :)

Egy szívecske 18. házzasági évfordulóra ,csoki és kókusz krémmel
Csoki torta 30 szeletes,bányász szimbólummal
Rózsaszín torta,fehér lóval egy kislány szülinapjára
Fehér cicus akinek kicsit űrbélire sikerült a fejecskéje :)
Oroszkrém ízű Monster :)

Kívül-belül csoki torta,csokirácsokkal.Sütőpapírra nyomkodtam olvasztott csokit,különböző rácsokkal. Fagyasztóba téve pár perc alatt megfagyott.Óvatosan lehúztam a papírról és díszítettem vele a tortát.

Barátnőm szülei 36 éves házasok voltak,nekik készült ez a torta.Hatalmas meglepetéssel :)

És mint ígértem legutoljára hagytam a saját szülinapi tortámat :)Igaz még októberben volt.


Persze miért is saját magamnak sütöttem.Fincsi kávékrémmel töltöttem meg.Más volt a tervem,de szintén időhiány miatt ez tényleg csak egy röpke 2 óra alatt összedobott torta volt (sütés,krém díszítés).
A tervem az volt,hogy a saját táskámat fogom megcsinálni tortából.



Fotó : INNEN

És ilyen lett:
Azért egy vigasztalt (ha a kinézete nem is), hogy  pillanatok alatt elfogyott :)

6 megjegyzés:

M@rti írta...

Nagyon tetszik mind! Nem is tudnék választani...

tejszínhab írta...

Nagyon jók lettek! A kedvencem az R2D2 :)

Ditta tortái írta...

Gyönyörű lett egytől egyig,nem semmi felhozatal:-)

Fanó írta...

Hamarosan nekem is lesz egy gitár tortám van hozzá valami hasznos tanácsod?:)
Az én kedvencem is R2D2 ebből a sorozatból,de az összes szép lett :)

marisz57 írta...

Mindegyik tortád tetszik! De legjobban az, amit magadnak készítettél szülinapodra.
Nem tudom, mi bajod van vele?

Angi Angéla írta...

Nagyon szépek egytő egyig! Nem semmi felhozatal, ügyi vagy!

Related Posts with Thumbnails